• Kimsan82

Bf Augusti 2015

Hej!

Här är jag gärna med! Plussade för en vecka sen BIM -3 och enligt min app är beräknad BF 9 augusti så 4+6 idag.

Lite små symptom har jag, extremt kissnödig, ömma bröst (till och från), trötthet och känslig mot vissa dofter.

Har en UL tid den 23 december inbokad då jag blivit gravid med hjälp av fertilitetsbehandling görs ett UL på rutin ca 3 v efter plusset. Ska bli så spännande

Kanske ska tillägga att detta är mitt andra barn. Har en son som fyller 9 i slutet av månaden. Dock är det sambons första kram på er

• Kimsan82
    familjenl skrev 2014-12-07 18:03:39 följande:

Åh, har ni fått kämpa länge? Vi har oxå gjort behandling (hormontabletter för att framkalla ägglossning ). Det är verkligen skönt att det ingår ett VUL tycker jag! :) vi ska få se det lilla livet den 19e och man räknar ju bara ner dagarna nu.

Ja aktivt försökt i 1 1/2 år men 2 år utan skydd. Försökt och försökt utan tillstymmelse till plus. Men med hjälp av pergotime och gonal-f, ägglossningsspruta och makesinsemination lyckades vi på första försöket Helt otroligt fantastiskt. Vi räknas som oförklarligt barnlösa!

Åh så spännande. Jag ringde BMW idag och döm av min förvåning när jag fick tid för hälsosamtal redan imorgon????

Har ni andra kontaktat mvc än?
  • Kimsan82

Gott nytt år alla pregos! Här har vi precis gått in i vecka 9 om man ska lita på det tidiga UL vi gjorde den 23 dje. Dock 8+4 om man ska räkna efter inseminationen.

Tröttheten och "åksjukan" håller på att ta knäcken på mig. Har "bara" kräkt 2 gånger men illamående känslan är mer eller mindre konstant. Har provat åksjukearmband men inte fått någon märkbar effekt.

Vi har KUB inbokat 3 februari får dock betala själv då jag är ett år för ung i vårt landsting.

Hur känner ni andra? jag är nog mer nervös än jag vill erkänna.

Svar på tråden Bf Augusti 2015