bellsi skrev 2014-09-18 10:04:09 följande:
Hej:)
Samma här, planerar första barn och har nyligen tagit bort p-plåster efter 16 års användning. Äntligen hittat mannen i mitt liv och längtan efter barn blir mer och mer:)
Hur går det för dig, planerar du att använda äl test?
Jag väntar på min äl också.
Kram!!
Välkommen! :) vad roligt att ni planerar barn och att du funnit mannen med stor M!
Jag tänkte låta bli stickor, eftersom denna ÄL som kommer blir den första att försöka på så tänkte jag bara låta det få komma naturligt. Jag känner att jag skulle bli stressad av stickorna, och tänkte att om det inte tar sig inom 3 försök så ska jag ev. börja med stickor. Du då, tänker du använda det? :)
Kram!
blackpeach skrev 2014-09-18 10:25:32 följande:
Hej alla. Testet blev negativt idag. :( Så mensen dyker nog upp på lördag.
Men det är bara försöka igen nästa månad. Jag trodde ju egentligen inte att det hade kunnat bli något. Men hoppades ju ändå.
Ang tappen så är jag ingen expert. Men den är öppen under äl och mens annars är den stängd. Sen kan den va hög och låg och hård eller mjuk. men det har jag aldrig fått någon ordning på. om man känner på den varje dag så kan man nog lära sig känna skillnader. :)
STOR KRAM! Vad tråkigt :( är bim på lördag? Förstår att det känns tungt, det skulle jag med tycka. Men hur det än är måste man ju se framåt nästa månad istället och försöka att inte bli allt för deppad. Vet att det är svårt att låta bli att hoppas, men det gör man ju oavsett om man vill eller inte! Det gör vi alla :)
Jag försöker att inte tänka på det, men herregud det är så jäkla svårt att låta bli!!!
Glöm inte att vi är med dig, och finns här :) KRAM!
Phialia90 skrev 2014-09-18 10:28:11 följande:
Är på Bim+7 idag, min mens brukar vara punktlig så hoppas. Tog dock ett gravtest på +2 men negativt, så tänkte vänta lite till och ta på morgonurin. Är tröttare än vanligt, haft metallsmak i munnen samt kissar något otroligt mycket :)
Hej där! Ska du göra test imorgonbitti då alltså? :) Håller tummarna att där växer ett knyte hos dig! Uppdatera gärna om hur det går för dig, och hur du mår :) Kram!