Luttanlej skrev 2014-09-16 23:55:39 följande:
Jag har också mjölkiga flytningar och trött som fan!! Jag tror du kommer plussa inom snar framtid! Håller tummarna!
Känner mig så glad nu för tiden, så otroligt glad över att alla ni finns här i tråden också!
Glad över att inte behöva vara ensam i jakten på plusset, har såklart min älskade sambo, men som ni vet så är det skönt o ha en kvinna i samma sits att prata med ;).
Tror på det här med att ett glatt humör jagar fram ett plus, men nu ikväll har jag tänkt "tänk om jag är en av dem som inte har turen att få en knodd på normal väg och måste söka hjälp om 2 år". Att jag och min sambo kört med avbrutet samlag i 4 år skrämmer mig lite, varför har jag inte blivit gravid innan? Är det nåt fel på oss? På mig? På honom?
Läst att det är många som använder sig av avbrutet samlag som preventivmetod, men som sen blir gravida på första försöket när de kör hela vägen. Jag ber så hårt att jag är en av dem om man får vara lite egoistisk (vilket jag verkligen ite är annars o vill alla väl!).
Många tankar nu.. Hoppas inte jag gör er andra oroliga nu o så, men behövde skriva av mig känner jag.
Kram på er och än en gång GRATTIS till er som plussat!