• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Reggi

Vad härligt , grattis :)

snäckis skrev 2014-09-20 20:51:32 följande:

Fattar inget....jag har plussat! Trodde aldrig att jag skulle lyckas.

• Nemijah
    Luttanlej skrev 2014-09-20 20:22:31 följande:

Tack! Hur går det för dig?

Bim om tre dagar men fick en liten ljusrosa 'blödning' ikväll sen inge mer, får alltid mens på morgonen annars så jag hoppas så innerligt det var en nidis! När vågar man testa om det nu inte kommer någon mens? :)

Grattis snäckis, underbart! :D
  • Luttanlej
    Nemijah skrev 2014-09-20 21:30:57 följande:

Bim om tre dagar men fick en liten ljusrosa 'blödning' ikväll sen inge mer, får alltid mens på morgonen annars så jag hoppas så innerligt det var en nidis! När vågar man testa om det nu inte kommer någon mens? :)

Grattis snäckis, underbart! :D

Det är säkert en nidblödning! Hoppas det!! Hur långt har du till bim? Jag testade på bim -7. Jätte tidigt men fick ett svagt streck ändå.

Grattis Snäckis!!!
  • Malin Cc

Grattis till er som plussat!

Hoppas verkligen på ett få plussa jag med. Har BIM 7/10 så är ju ett tag kvar.. :)

• Nemijah
    Luttanlej skrev 2014-09-20 21:46:09 följande:

Det är säkert en nidblödning! Hoppas det!! Hur långt har du till bim? Jag testade på bim -7. Jätte tidigt men fick ett svagt streck ändå.

Har bim 23:e. Har jag inte fått mens imorgon så testar jag på morgonen :) Spännande!

Grattis Snäckis!!!

• Frallanz
    Malin Cc skrev 2014-09-20 21:50:42 följande:

Grattis till er som plussat!

Hoppas verkligen på ett få plussa jag med. Har BIM 7/10 så är ju ett tag kvar.. :)

Ja, visst känns de som en evighet?! Jag har BIM 12/10, sä vi har i närheten av varandra :)

Hoppas vi plussar i oktober!

Grattis till er som plussat! :D HEJA!
  • Frallanz
    LovelyD skrev 2014-09-20 18:49:13 följande:

Mensen kom idag... men vi kör på efter ;)

Vad tråkigt!

Men bra att du taggar inför nästa äl! Bara på det igen! Du stannar väl med oss här? ;)

Kram på er allihopa som väntar och försöker ännu, och grattiskramar till er som plussat! :D
  • emzerus

Jag har BIM 10/10 och tror att ägglossning är på fredag den 26 september. Min mens är inte på dagen längre sen jag slutat med ppiller men den brukar komma någorlunda jämnt iaf :)

Stort GRATTIS till er som har plussat!! Så roligt :)

Åker till Grekland imorgon med min man och hoppas såklart att komma hem tre ;)
    Det här blir som sagt vårt första försök och jag är inte jättepåläst på allt... men eftersom jag tror att jag har ÄL på fredag borde man försöka varje dag både innan och efter beräknad ÄL då? Eller hur tänker ni?

• Pearl10
    Luttanlej skrev 2014-09-20 20:21:33 följande:

Jag har molvärk typ varannan dag. Ibland så mycket att jag får en liten brun flytning. Jag hoppas att det är för att det växer nätt där inne.. Det värsta är alla finnar jag får. Har du det problemet?

ja hoppas att det är växtvärk man känner av, har det minst några timmar varje dag. Jo finnar har man också fått, hoppas dem avtar snart :)
  • Pearl10
    snäckis skrev 2014-09-20 20:51:32 följande:

Fattar inget....jag har plussat! Trodde aldrig att jag skulle lyckas.

Grattis! !
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!