• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • moasam

Hej alla nu har jag varit borta ett tag har glömt av mig att skriva;) är på dag 12 nu och igår på dag 11 sexa vi och nu är tanken att sexa varje dag från och med imorgon (vila idag) till fredag, haha. Jag hade genomskinliga väldigt sega flytningar idag med lite lite rosa i. Kan de vara tecken på att äl kommer i dagarna? Åh hoppas hoppas. Nu ska jag läsa igenom allt vad ni skrivit!:)

• moasam
    ancl skrev 2014-09-29 21:19:28 följande:

Hade bim idag men inte fått mens. Ska testa i morgon bitti

Spännande :D
  • Frallanz
    ancl skrev 2014-09-29 21:19:28 följande:

Hade bim idag men inte fått mens. Ska testa i morgon bitti

Lycka till! Håller tummarna på pluss! :)

Jag var precis på toa, och kollade mig lite..

Såg att jag fått mjölkig flytning (ursäkta infon, haha) på fingret när jag undersökte mig.

Som en genomskinlig flytning fast mer dimmigt vit? Betyder det att jag har/har haft äl eller vad innebär en sån flytning?

Nån mer som haft så?

Hade Äl mellan 25-28 nångång. Enligt appen den 28/9.
  • ancl

Är ganska säker på att jag är gravid trots att jag inte testat mig!

Hann sova knappt 2 timmar innan det var dags att gå upp och kissa. Nu ligger jag här med värmevallningar, halsbränna och ont i magen på ett sätt jag aldrig haft..

• bellsi

Hej, nu är jag också tillbaka:)
    Vi sexa mellan dag 9 och 16, 5 gånger under den perioden. Försöker sexa för att vi vill de och inte känna press:) men det är svårt.
    Har bim cirka 10/10 så nu väntar med spänning:)
    När han ni bim? hur har det gått för er? 
    Jag fick natten till söndags jätte ont i nedre magen/äggstockar?livmoder? och det har hållt i sig ända till nu med, vet inte om det är tecken inbillning eller annat:)
    Kram*vi håller tummarna

• Reggi

Är på bim -4 och det känns inte alls som det brukar. Inga ömma bröst alls, förut har det gjort ont att ha bh på sig. Har bara en brännande känsla i brösten. Mindre molvärk och i natt hade jag fruktansvärd halsbränna. Vill inte hoppas för mycket heller, för man blir så ledsen om man inte plussar.

Håller tummarna för dig :)

bellsi skrev 2014-09-30 07:45:19 följande:

Hej, nu är jag också tillbaka:)

Vi sexa mellan dag 9 och 16, 5 gånger under den perioden. Försöker sexa för att vi vill de och inte känna press:) men det är svårt.

Har bim cirka 10/10 så nu väntar med spänning:)

När han ni bim? hur har det gått för er? 

Jag fick natten till söndags jätte ont i nedre magen/äggstockar?livmoder? och det har hållt i sig ända till nu med, vet inte om det är tecken inbillning eller annat:)

Kram*vi håller tummarna

• skepparbarn

Tog ett positivt imorse, men var nyss på toaletten och fick lite blod på pappret. Bim+1. Har ingen mensvärk vilket är konstigt, men ja. Besvikelsen är enorm.

• blackpeach
    skepparbarn skrev 2014-09-30 08:14:14 följande:

Tog ett positivt imorse, men var nyss på toaletten och fick lite blod på pappret. Bim+1. Har ingen mensvärk vilket är konstigt, men ja. Besvikelsen är enorm.

Håller tummarna för att det inte blir mer blod!
  • bellsi

Tack detsamma Reggi:) visst blir man ledsen när man inte får plus:(

• skepparbarn
    blackpeach skrev 2014-09-30 08:21:40 följande:

Håller tummarna för att det inte blir mer blod!

Vad kan det annars vara? Är inte så insatt i blödningar. :(
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!