Till er som inväntar BIM: Jag hoppas med all min kraft att det tagit sig för er!
Hoppas att plusset väntar runt hörnet för er! :)
Till er som precis haft mens: Hoppas, hoppas och HOPPAS att kärringen Röd håller sig långt åt h-vete bort från er härnäst! Denna ÄL hoppas jag det e eran tur!
Leonas: Du kanske är låghormonare, så ett pluss kanske inte är långt borta för dig :) håll oss gärna uppdaterad om hur det går! Håller tummarna för dig/er!
camifranky: Jag är toknervös över bebisgrejen, eller egentligen inte... men förlossningen gör mig nervös! Jag är inte rädd eller så, är bara sååå nervös över o få veta hur/när och var typ, haha.
Jag tänkte uppdatera lite om mig själv, vi har inte varit jätteaktiva med sexet just nu vid ÄL.. kör heller inte med ÄL stickor så när EXAKT äl är/varit vet jag inte.
Men vi hade uppehåll med sex mellan den 17/9 - 21/9, mellan de dagarna hade vi alltså inte sex.
Har sen haft sex, 21/9, 23/9, 24/9 (dock kom han inte den gången då vi blev avbrutna), 25/9 och 27/9. Enligt min app WomanLog har jag ÄL 28/9 (dvs idag!).
Men den är väl inte helt 100% säker just den appen, men jag fick "mensvärk" som jag brukar få vid ÄL den 25/9. Sen nu i eftermiddags fick jag molvärk igen och den håller i sig än. Jag känner att det inte har tagit sig denna gången.. vi kommer ju ha mer sex de kommande dagarna, men jag känner ändå att "nae... denna gången lyckades vi inte. Så jag har inte det minsta tro eller hopp om ett plus denna månad faktiskt...
KRAM på er allihopa!