• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Phialia90

Bim+9. Tog gravtest igår visade neg. Har som den som skrev innan varit kissnödig mer ofta på nätterna, svullna bröst nu ocj även varit gasig och dålig i magen, kännt av skeva dofter. Har dock haft problem med hormorner pga. Godartad tumör i hypofysen så hoppas inte den spökar för mig så ska ringa till gyn på måndag

• Reggi

Väntar in äl, enligt app jag har så har jag äl idag. Tempen är förhöjd och har lite molvärk. Så i kväll så är det massa mys med sambon :)

• Luttanlej

Hej alla! Det var länge sen jag skrev här inne. Jag följer er och håller alla tummar att det blir massa plus här. Jag plussade för 6 dagar sedan och det känns ffa konstigt. Har inte så mkt symptom men det e ju så tidigt än..

Är det fler som plussat?

Hur går det för dig Frallanz? Har för mig att du har bim snart?

Kram

• Pearl10
    Luttanlej skrev 2014-09-20 19:10:41 följande:

Hej alla! Det var länge sen jag skrev här inne. Jag följer er och håller alla tummar att det blir massa plus här. Jag plussade för 6 dagar sedan och det känns ffa konstigt. Har inte så mkt symptom men det e ju så tidigt än..

Är det fler som plussat?

Kram

hej plussade oxå för en vecka sen, är på 5+0. Har molvärk till och från hela tiden. Har du känt något sådant?
  • Luttanlej
    Pearl10 skrev 2014-09-20 19:32:00 följande:

hej plussade oxå för en vecka sen, är på 5+0. Har molvärk till och från hela tiden. Har du känt något sådant?

Jag har molvärk typ varannan dag. Ibland så mycket att jag får en liten brun flytning. Jag hoppas att det är för att det växer nätt där inne.. Det värsta är alla finnar jag får. Har du det problemet?
  • Luttanlej
    Nemijah skrev 2014-09-20 20:14:12 följande:

Stort grattis till er som plussat :D

Tack! Hur går det för dig?
  • Frallanz
    Luttanlej skrev 2014-09-20 19:10:41 följande:

Är det fler som plussat?

Kram

Jag har bim den 12/10 så inväntar äl än sålänge :) känns som en evighet tills dess!

Grattis till er som plussat!
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!