• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Pearl10
    Luttanlej skrev 2014-09-16 21:54:10 följande:

Jag kunde inte hålla mig..

Yey stort Grattis!! :D
  • Malin Cc

Vill bara börja med och säga stort grattis till er som plussat!!

Jag hoppar in i gruppen jag med.

Är 21 år och bor i Eskilstuna. Har beräknad BIM 7/10 och kör nu på första försöker.

Är så himla spänd och förhoppningsfull! :D

• Frallanz
    Luttanlej skrev 2014-09-16 21:54:10 följande:

php0HGVor49165.jpg

ÅÅÅÅÅÅH GRATTIS GUMMAN!!!

Guuud vad glad jag blev av att logga ln här och se detta!!! Vilken lycka! :D

Stort grattis! Nu vill jag se fler plus, kom igen tjejer!

Välkommen Malin Cc, jag har BiM 12/10 så vi har runt samma tid :)
  • Luttanlej
    Frallanz skrev 2014-09-16 22:41:58 följande:

ÅÅÅÅÅÅH GRATTIS GUMMAN!!!

Guuud vad glad jag blev av att logga ln här och se detta!!! Vilken lycka! :D

Stort grattis! Nu vill jag se fler plus, kom igen tjejer!

Välkommen Malin Cc, jag har BiM 12/10 så vi har runt samma tid :)

Tack!! Nu håller jag tummarna för dig! Och er andra såklart!! Och jag hoppas såklart att denna vill stanna kvar hela vägen!!
  • Frallanz
    Luttanlej skrev 2014-09-16 22:45:46 följande:
    Tack!! Nu håller jag tummarna för dig! Och er andra såklart!! Och jag hoppas såklart att denna vill stanna kvar hela vägen!!
    Tusen tack! :) Jag tycker det är en evighet till BIM på 12/10. Vill ju testa nuuuu....

Vill att det ska ta sig på första försöket nu ju! :) var det erat första försök nu?

Stort grattis igen!
  • smultronoga

40 år. Barnförsök nr 3 efter 1 MF förra året och MA i v10 april i år. Bim 27/9 så nu väntas det på att tand röd inte kommer då. Hade äl i helgen som var. Så håll tummarna nu att det står något trevligt i slutet på månaden

• Luttanlej
    Frallanz skrev 2014-09-16 22:48:50 följande:

Tusen tack! :) Jag tycker det är en evighet till BIM på 12/10. Vill ju testa nuuuu....

Vill att det ska ta sig på första försöket nu ju! :) var det erat första försök nu?

Stort grattis igen!

Alltså ja men det var inte meningen egentligen. Vi skulle försöka från och med nu men det gick ju bra ändå! Känns nästan oförskämt med tanke på hur många som kämpar.
  • Frallanz
    Luttanlej skrev 2014-09-16 23:00:05 följande:
    Alltså ja men det var inte meningen egentligen. Vi skulle försöka från och med nu men det gick ju bra ändå! Känns nästan oförskämt med tanke på hur många som kämpar.
    Nemen så ska du inte tänka! Vissa har mer tur än andra bara, det är ju inget vi kan bestämma förstår du väl! :)

Var nu glad att du har ett busfrö där inne!

Väljommen alla nya!
  • blackpeach
    Luttanlej skrev 2014-09-16 16:54:10 följande:

php0HGVor49165.jpg

Stort Grattis!
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!