louise1992 skrev 2014-09-15 17:17:36 följande:
Hej!
Jag blir så glad för er som plussat! Jag tog det sista p-pillret den 18/8, fick en pillerblödning efter det och slutade blöda efter ungefär 3 dagar. Nu är det snart en månad sedan pillerstoppet och jag har haft "mensvärk" känningar som har kommit och gått i flera dagar nu, utan mens. Men jag törs inte hoppas! Inbillar mig själv att jag inbillar mig... Kanske kommer mensen snart? Har läst lite överallt att det tar ett halvår/år för vissa att få ett + och för vissa går det pangtjong! Så! Vad tycker tror ni? Ska jag vänta i några veckor innan test? Är det för tidigt nu? Hur var det för er?
Har ätit folsyra sedan dag 1.
Tacksam för feedback.
/Lollo
Jag vet inte hur det är efter ppiller o så :/
Vänta en vecka from idag o ta sen ett test?
Luttanlej: jag tror du har plussat iaf! :)
Min tant röd for iväg imorse ;) så jag & sambon myste lite idag, så nu äntlgen kan man sätta igång och hoppas på att det var sista gången jag såg röken av tant röd ;) haha.
Vore ju så himla kul att få plussa första försöket den 12 oktober då jag har BiM nästa gång.
Håller tummarna för att första försöket ger ett pluss både för mig o er andra i samma sits, och specellt till er som försökt ett tag - KOM IGEN NU PLUSSEN !!!!! :)