• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Frallanz
    blackpeach skrev 2014-09-18 14:40:40 följande:

Tack Frallanz! Känns redan bättre. Har så mycket annat roligt i livet och egentligen är det inte såå bråttom med barn. Men det skulle vara himla roligt. :)

Välkomna ni nya! Håller timmarna för alla!

Bra att du känner och tänker så :) det får helt enkelt ske när det sker, så ser jag det också :) men visst hoppas jag extra på att det ska ske nu på första försöket men idag fick jag reda på att jag fått fastanställning på mataffären bredvid mig, så bara för jag äntligen fått ett jobb så får jag väl bebis nu ;)

Man får se helt enkelt, en dag i taget! :)
  • moasam

Jag fick en tid idag man kunde tydligen ta provet på cykel dag 2 också, så nu är det bara att vänta på resultaten, sen har jag två till inbokade tider nu, blir tyvärr mycket prover och så nu. Det är inte så kul med blodprover tycker jag:p

• Frallanz
    moasam skrev 2014-09-19 13:35:30 följande:

Jag fick en tid idag man kunde tydligen ta provet på cykel dag 2 också, så nu är det bara att vänta på resultaten, sen har jag två till inbokade tider nu, blir tyvärr mycket prover och så nu. Det är inte så kul med blodprover tycker jag:p

Nej jag förstår att det är jobbigt :( men du får iallafall hjälp och kan starta nånstans :) så det är ju jättebra! Snart har du en bebis växande i magen :)
  • Aila
    louise1992 skrev 2014-09-19 21:20:15 följande:

BIM+1 här, hoppas kan man ju göra!Glad

Håller tummarna! :)
  • Frallanz
    louise1992 skrev 2014-09-19 21:20:15 följande:

BIM+1 här, hoppas kan man ju göra!Glad

Håller tummarna för dig! När tänkte du testa? :)

Hur går det för er andra som har bim i dagarna, några spec tecken som ni annars inte har? :)

Hoppas ni fortfarande vill vara med här, försöker svara så fort och gott jag kan :)
  • LovelyD

Hej allesammans!

Har bim nu i dagarna, vi får se hur detta går. Har ont i magen och nederdelen. Likadan känsla precis innan jag ska ha min mens... hmm vet inte vad som spökar riktigt :) Funderar även när jag kan göra ett test?

• Aila

Har inte bim på ett tag men jag har äl på söndag och idag tog jag min sista cigarett! Känns superbra! :)

• moasam
    Frallanz skrev 2014-09-19 14:03:15 följande:
    Nej jag förstår att det är jobbigt :( men du får iallafall hjälp och kan starta nånstans :) så det är ju jättebra! Snart har du en bebis växande i magen :)
    Åhh hoppas verkligen det! :')
  • Nemijah

Godmorgon! Bim -3, huvudvärk, kissnödig, näsblod, krampar till i tjejmagen, förhöjd tempereratur och riktigt dålig i magen (ursäkta info).

Hur går det för er andra? Någon mer som plussat eller har symptom på att göra det? :)

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!