• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • LovelyD
    Nemijah skrev 2014-09-16 10:58:54 följande:

Illamående, svettningar, sömnproblem och dragningar från magen och ner i ljumskarna - vågar man hoppas eller är det kanske en skengraviditet igen? :P Vill ju sååå gärna och hoppas så innerligt på en liten bebis!

Hoppas det går hela vägen :) Håller tummarna! Roooooligt
  • Frallanz
    Nemijah skrev 2014-09-16 10:58:54 följande:

Illamående, svettningar, sömnproblem och dragningar från magen och ner i ljumskarna - vågar man hoppas eller är det kanske en skengraviditet igen? :P Vill ju sååå gärna och hoppas så innerligt på en liten bebis!

Säger som de andra att klart kan det vara nåt! Håller tummarna för att du plussar! :D

Heja plusset till er andra också!
  • Frallanz
    Luttanlej skrev 2014-09-16 11:46:46 följande:
    Inga stickor mer sån med hyllsa. Ja min vännina kollade också på testen och sa att ett streck är ett streck oavsett.. Så får hoppas!
    Jaha okej, då förstår jag :)

Har du testat igen och sett om det blir samma?

Jag vågar säga att du kan vara gravid. Eftersom du testat så tidigt och fått ett streck så måste där ju vara nåt!
  • Nemijah

Ja hoppas kan man ju alltid :) Spännande Luttanlej, gud så roligt det hade varit. Håll oss underrättade om vad som sker! Någon mer som plussat? Hoppas vi alla får göra det snart :D

• Frallanz

Ja, jag är så ivrig i att få höra pluss från er snart att jag får ont i magen haha.

Nu vill jag också få testa! Känns som en evighet till BiM.

• blackpeach

Åh. Dagarna segar sig fram nu.... Fortfarande knappt några symptom förutom molvärk i magen. Eller är jag inte lite yr och trött? Och lite huvudvärk?? Haha. Man inbillar sig ganska mycket. En sak jag märkt är att jag har varit väldigt törstig de senaste fyra dagarna. Lixom helt torr i munnen fast jag dricker lika mycket som vanligt. Vet inte om det kan va nåt. Väldigt spänd nu. Försöker intala mig att det inte är ngt men vet att jag kommer bli väldigt besviken om det blir neg på torsdag... Lycka till tjejer!

• snäckis
    blackpeach skrev 2014-09-16 00:34:22 följande:

Åh det är ju så himla svårt att hålla sig! Dag 25 blir på onsdag eller?

Nej dag 25 blir på torsdag :)
  • moasam

Vill att min mens ska komma igång NU så att utredningen kan börja!! Hoppas alla som har symptom plussar nu!:)

• Frallanz
    blackpeach skrev 2014-09-16 16:52:42 följande:

Åh. Dagarna segar sig fram nu.... Fortfarande knappt några symptom förutom molvärk i magen. Eller är jag inte lite yr och trött? Och lite huvudvärk?? Haha. Man inbillar sig ganska mycket. En sak jag märkt är att jag har varit väldigt törstig de senaste fyra dagarna. Lixom helt torr i munnen fast jag dricker lika mycket som vanligt. Vet inte om det kan va nåt. Väldigt spänd nu. Försöker intala mig att det inte är ngt men vet att jag kommer bli väldigt besviken om det blir neg på torsdag... Lycka till tjejer!

Det är inte alla som har gravsymtom heller, alla är vi olika :)
    vissa känner ingenting, vissa jätte mycket och andra känner sig som precis vid mens. Oerhört individuellt, så bara för du kanske inte har så mycket symtom behöver inte det betyda att där inte är nåt. 
    Jag tror och hoppas på dig! Uppdatera oss här efter testet :)
    moasam skrev 2014-09-16 18:22:00 följande:

Vill att min mens ska komma igång NU så att utredningen kan börja!! Hoppas alla som har symptom plussar nu!:)

Jag förstår din längtan! Vet inte hur det är att behöva vänta med utredning o så, men jag kan tänka mig att din längtan nästan är större än oss andra med tanke på vad du behöver gå igenom. Att vänta är aldrig roligt, och jag har inte tålamod ;) haha. 

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!