blackpeach skrev 2014-09-16 16:52:42 följande:
Åh. Dagarna segar sig fram nu.... Fortfarande knappt några symptom förutom molvärk i magen. Eller är jag inte lite yr och trött? Och lite huvudvärk?? Haha. Man inbillar sig ganska mycket. En sak jag märkt är att jag har varit väldigt törstig de senaste fyra dagarna. Lixom helt torr i munnen fast jag dricker lika mycket som vanligt. Vet inte om det kan va nåt. Väldigt spänd nu. Försöker intala mig att det inte är ngt men vet att jag kommer bli väldigt besviken om det blir neg på torsdag... Lycka till tjejer!
Det är inte alla som har gravsymtom heller, alla är vi olika :)
vissa känner ingenting, vissa jätte mycket och andra känner sig som precis vid mens. Oerhört individuellt, så bara för du kanske inte har så mycket symtom behöver inte det betyda att där inte är nåt.
Jag tror och hoppas på dig! Uppdatera oss här efter testet :)
moasam skrev 2014-09-16 18:22:00 följande:
Vill att min mens ska komma igång NU så att utredningen kan börja!! Hoppas alla som har symptom plussar nu!:)
Jag förstår din längtan! Vet inte hur det är att behöva vänta med utredning o så, men jag kan tänka mig att din längtan nästan är större än oss andra med tanke på vad du behöver gå igenom. Att vänta är aldrig roligt, och jag har inte tålamod ;) haha.