• Malin Cc

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Vill bara börja med och säga stort grattis till er som plussat!!

Jag hoppar in i gruppen jag med.

Är 21 år och bor i Eskilstuna. Har beräknad BIM 7/10 och kör nu på första försöker.

Är så himla spänd och förhoppningsfull! :D

• Malin Cc

Jag undrar en sak, man vill ju inte ligga varje dag, har ju hört att det inte är bra att det ligger förlåt mycket sperma kvar i kvinnan för då kommer dom friska inte fram ordentligt. Vet ej om det är sant eller ej. Men hur mycket är lagom? Varannan dag eller vad tror ni? :O

• Malin Cc

Jag tycker också att det låter logiskt på ett sett men man vill ju ändå inte riskera att missa sin enda chans i månaden :p

• Malin Cc
    Frallanz skrev 2014-09-17 16:19:13 följande:

Glömde säga att lagomt för mig är varannan till var tredje dag. Så har iaf vi tänkt nu när vi ska försöka för första gången under ÄL och fram till BiM.

Började i måndags, och hade sex två gånger igår. Man har det när lusten slår till helt enkelt :)

Ja precis man får väl göra så :)
  • Malin Cc

Grattis till er som plussat!

Hoppas verkligen på ett få plussa jag med. Har BIM 7/10 så är ju ett tag kvar.. :)

• Malin Cc
    Frallanz skrev 2014-09-20 23:23:34 följande:

Ja, visst känns de som en evighet?! Jag har BIM 12/10, sä vi har i närheten av varandra :)

Hoppas vi plussar i oktober!

Grattis till er som plussat! :D HEJA!

Ja det har vi. Håller både timmar och tår för ett pluss! :D
  • Malin Cc

Är nu en vecka kvar till Bim. Har haft känslan att vi missade äl men undrar ändå! Har haft hugg ca 10 cm under naveln flertal ggr senaste veckan.

Får väl se hur det blir nästa vecka :)

• Malin Cc

Ja har känt det flera ggr och kissar som en tok men kan ju vara nått helt annat.. :/

• Malin Cc

Min kropp måste spela mig ett spratt eller något. Känner fortfarande att bi missade äl men så som kg mått så börjar jag undra.

Är extremt trött, kissar hela tiden mått illa och nu började jag blöda näsblod( vilket jag Aldrig gör!).

Bim om 3 dagar.

• Malin Cc

Min kropp måste spela mig ett spratt eller något. Känner fortfarande att bi missade äl men så som kg mått så börjar jag undra.

Är extremt trött, kissar hela tiden mått illa och nu började jag blöda näsblod( vilket jag Aldrig gör!).

Bim om 3 dagar.

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!