• Jamtlandstaus

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej
    Är 71:a med önskan att få ett syskon till vår dotter född 2012.
    Åldern är ju lite emot en nuförtiden men än finns hopp om att lyckas. Vill du som jag hitta andra i samma ålder att dela längtan och väntan på ett plus så haka på här!
    Jag fick ett MA i mars och försöker nu igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-26 15:29
    www.familjeliv.se/forum/thread/74051058-prese...

www.familjeliv.se/forum/thread/74051033-bim-l...

Här är länkarna till både BIM-lista och presentationstråd så nu är det bara att fylla i allt eftersom, om man vill.

• Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
  • PoL
    Anonym (Längtar efter barn) skrev 2014-09-11 12:02:04 följande:

PoL vilken härlig inspirationskälla

Lycka till

Tack! Och visst är det viktigt att läsa om framgångshistorier
  • PoL
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-11 18:14:37 följande:
    Grattis på födelsedagen! smile1.gif
    Tack

Och fint att du vill ha kvar oss gravida med i tråden!

Nån som kan lägga till mig i listan? PoL, 41 år, Västra Götaland, bf 30/9 med 3e barnet
  • Nr 3 på G

Ni som redan lyckats och är gravida kan väl oxå lägga in er på listan :)

Här är mensen över och nu börjar väntan på ÄL som borde vara ons-tor nästa vecka så efter helgen blir det till att försöka förföra mannen med jämna mellanrum :D

• Freje

Om nån kan lägga till mig i listan så vore jag tacksam.

Freje, 42 år, 2:a barnet BF 27/4-15, Stockholm

Kram

• Anonym (Mira)

Drömde härom natten att jag var gravid. Härlig dröm...

I går beställde jag lite nya ÄL-tester som jag hoppas inte ska komma till användning. Borde ha ÄL vilken dag som helst tycker jag om det inte är något fel på mig... Nu åker jag till Ullared med ett tjejgäng i morgon bitti och kommer hem på söndag kväll så kanske ska försöka få till det med mannen i kväll för säkerhets skull (och för att det skulle vara trevligt också...)Glad

• Anonym (Mira)
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

16/9  Jamtlandstaus, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars

28/9  Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

30/9 ? Mira, 40, bor i Skåne, försöker få barn nr 3

6/10  Nr 3 på G,  43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF

Gravid BF Gravid

PoL, 41 år, Västra Götaland, bf 30/9 med 3e barnet

Baby FÖDDA BabyHjärta UPPEHÅLLSRUMMET  Hjärta 
  • Anonym (Längtar efter barn)

Ni som använder munkpeppar, har ni långa cykler? Min cykel är kort så det känns inte som att den kan bli ännu kortare. För mp har lockat mig tidigare men jag har inte vågat prova. Nån med kort cykel som provat?

Thea spännande att du ska testa jättenattljusolja. Kör maxdos första cykeln. Hoppas det lyckas :)

Jag vill gärna stå med på listan men väntar en cykel eftersom jag inte riktigt har koll på kroppen efter mf

Härlig dröm Mira:)

• Nr 3 på G
    Anonym (Mira) skrev 2014-09-12 09:36:18 följande:
    Drömde härom natten att jag var gravid. Härlig dröm...

I går beställde jag lite nya ÄL-tester som jag hoppas inte ska komma till användning. Borde ha ÄL vilken dag som helst tycker jag om det inte är något fel på mig... Nu åker jag till Ullared med ett tjejgäng i morgon bitti och kommer hem på söndag kväll så kanske ska försöka få till det med mannen i kväll för säkerhets skull (och för att det skulle vara trevligt också...)Glad
    Vilken underbar dröm Skrattande du får väl ha lite avskeds sex ikväll och välkommen hem igen sex på söndag Skäms
  • Jamtlandstaus

Skrev till min ålder då den fallit bort. Brukar jag undvika skriva ut den i dessa sammanhang men här känns det ju helt ok!

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

16/9  Jamtlandstaus, 43 år, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars

28/9  Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

30/9 ? Mira, 40, bor i Skåne, försöker få barn nr 3

6/10  Nr 3 på G,  43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF

Gravid BF Gravid

PoL, 41 år, Västra Götaland, BF 30/9 med 3e barnet

Baby FÖDDA BabyHjärta UPPEHÅLLSRUMMET  Hjärta 

• Jamtlandstaus
    Anonym (Längtar efter barn) skrev 2014-09-12 10:16:52 följande:

Ni som använder munkpeppar, har ni långa cykler? Min cykel är kort så det känns inte som att den kan bli ännu kortare. För mp har lockat mig tidigare men jag har inte vågat prova. Nån med kort cykel som provat?

Thea spännande att du ska testa jättenattljusolja. Kör maxdos första cykeln. Hoppas det lyckas :)

Jag vill gärna stå med på listan men väntar en cykel eftersom jag inte riktigt har koll på kroppen efter mf

Härlig dröm Mira:)

Min cykel låg väldigt nära medelsnittscykeln i längd, den här månaden verkar cykeln blivit kortare (ca 4dgr) men har bara ätit i tre månader nu så det är svårt att veta om det beror på mp.

Skriv gärna in dig i listan under rubriken Uppehållsrummet så får vi veta lite om dig ändå...om du vill
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)