• Jamtlandstaus

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej
    Är 71:a med önskan att få ett syskon till vår dotter född 2012.
    Åldern är ju lite emot en nuförtiden men än finns hopp om att lyckas. Vill du som jag hitta andra i samma ålder att dela längtan och väntan på ett plus så haka på här!
    Jag fick ett MA i mars och försöker nu igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-26 15:29
    www.familjeliv.se/forum/thread/74051058-prese...

www.familjeliv.se/forum/thread/74051033-bim-l...

Här är länkarna till både BIM-lista och presentationstråd så nu är det bara att fylla i allt eftersom, om man vill.

• Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
  • PoL

Hej! Vad roligt med flera plus här! Är ju själv höggravid så jag har legat lite lågt i tråden. Idag fyller jag 41 och firar med mina underbara barn, njuter av att känna bebisen i magen sparka och böka runt <3

Det tog mig ca 6 månader och ett tidigt mf innan jag blev gravid nu - har då ätit vitaminer m extra folsyra dagligen sen syskonförsök påbörjades.

Jag håller tummarna hårt för er som försöker och som är gravida! Heja, heja

• Anonym (Längtar efter barn)

PoL vilken härlig inspirationskälla

Lycka till

• Jamtlandstaus
    Sawgni skrev 2014-09-11 10:36:48 följande:

Bra förslag! Skriver in mig så vi har lite koll på varandra :)

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

28/9 Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

6/10 Nr 3 på G,  43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF

Gravid BF Gravid

Baby FÖDDA BabyHjärta UPPEHÅLLSRUMMET  Hjärta

Tycker oxå det är ett mycket bra förslag, jag har svårt att hålla reda på alla Någon får gärna lägga in mig då jag sitter (som oftast) vid mobilen.

BIM 16/9 Jamtlandstaus 43år, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars
  • Nellan02

du nr 3 på g , är det mej du e irriterad på? för att jag å är avundsjuk på er andra som är gravida? eller ?

• Jamtlandstaus

Vill oxå gärna att ni gravida finns kvar i den här härliga tråden!

För er som samlar erfarenheter av munkpeppar så kan jag säga att min PMS i stort försvunnit, ÄL verkar komma tidigare o mina spottings minskat avsevärt.

Äter i övrigt acetylsalisylsyra i liten dos varje dag från ÄL, detta är första månaden med det.

Själv började jag på itrim i april o gick ner 7kg, sedan gifte jag mig o har nu gått upp 4kg igen,haha, dags att skärpa till mig! Superglad att jag hittat dom, träningsmaskinerna är väldigt skonsamma o upplägget enkelt man behöver inte tänka o det tar liten tid. Men käkar man mycket gotta så... Men på't igen!

• Jamtlandstaus
    PoL skrev 2014-09-11 11:08:55 följande:

Hej! Vad roligt med flera plus här! Är ju själv höggravid så jag har legat lite lågt i tråden. Idag fyller jag 41 och firar med mina underbara barn, njuter av att känna bebisen i magen sparka och böka runt <3

Det tog mig ca 6 månader och ett tidigt mf innan jag blev gravid nu - har då ätit vitaminer m extra folsyra dagligen sen syskonförsök påbörjades.

Jag håller tummarna hårt för er som försöker och som är gravida! Heja, heja smile1.gifsmile1.gif

Grattis på födelsedagen!
  • Nr 3 på G
    Nellan02 skrev 2014-09-11 17:36:27 följande:
    du nr 3 på g , är det mej du e irriterad på? för att jag å är avundsjuk på er andra som är gravida? eller ?

Nej nej absolut inte!!! Jag är irriterad och morrar över att jag hela tiden glömmer kryssa i om jag vill vara anonym eller använda mitt nick, om man går in på www.gamla.familjeliv.se behöver man inte det så nu använder jag det istället :) Förlåt att jag var otydlig och du missförstod mig
  • Anonym (thea)

tack för tips har köpt jättenattljusolja heter nåt annat men då ska jag köra den fram till ÄL precis som munkpepparen och hoppas det hjälper både mot pms och för att få till ett plus

• Nr 3 på G
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

16/9  Jamtlandstaus, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars

28/9  Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

6/10  Nr 3 på G,  43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF

Gravid BF Gravid

Baby FÖDDA Baby

Hjärta UPPEHÅLLSRUMMET  Hjärta 
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)