• Jamtlandstaus

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej
    Är 71:a med önskan att få ett syskon till vår dotter född 2012.
    Åldern är ju lite emot en nuförtiden men än finns hopp om att lyckas. Vill du som jag hitta andra i samma ålder att dela längtan och väntan på ett plus så haka på här!
    Jag fick ett MA i mars och försöker nu igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-26 15:29
    www.familjeliv.se/forum/thread/74051058-prese...

www.familjeliv.se/forum/thread/74051033-bim-l...

Här är länkarna till både BIM-lista och presentationstråd så nu är det bara att fylla i allt eftersom, om man vill.

• Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
  • Nr 3 på G
    Anonym (Längtar efter barn) skrev 2014-09-14 20:20:58 följande:
    Sex varje dag :) Wow!! Hur får ni till det o hur orkar ni? :)
    Precis, här får vi bara glada om vi lyckas/orkar varannan dag under ÄL , Vi jobbar skift båda två och har 3 barn redan så stunderna är få som allt egentligen stämmer på här hemma men ibland får man ju "offra sig" lite Kyss
  • Feona

Ååhhhh, tusan oxå! Kram kram

Jamtlandstaus skrev 2014-09-14 10:32:34 följande:

Spottings börjar idag och t.o.m. lite mensvärk Så ingen bebis denna månad heller

• LinneaSvea

åh vad ledsamt jämtlandstaus, då får vi försöka peppa varandra till nästa gång, fick min mens i går.... Och som jag hade laddat denna månaden. känner mig galet ledsen just nu. Hur ska man orka ladda om med allt vad det innebär....

Ha en skön kväll alla!

• Sawgni

Trist med mensen! Hoppas på bättre tur nästa gång :) hur vi orkar ha sex... Blir ett behov om man vänjer sig på det, är nån borta eller vi eller barnen sjuka blir det så klart inget, men det är inte allt för ofta ;) vi va särbos i 18 månader och vi kanske inte har hunnit ikapp allt vi missa då :D

• Nr 3 på G
    Sawgni skrev 2014-09-14 21:20:39 följande:
    Trist med mensen! Hoppas på bättre tur nästa gång :) hur vi orkar ha sex... Blir ett behov om man vänjer sig på det, är nån borta eller vi eller barnen sjuka blir det så klart inget, men det är inte allt för ofta ;) vi va särbos i 18 månader och vi kanske inte har hunnit ikapp allt vi missa då :D
    Tungan ute ska försöka orka förföra maken här mitt i deppet av valvakan, kan behöva nåt som piggar upp
  • Jamtlandstaus
    Sawgni skrev 2014-09-14 19:40:12 följande:

Ja, har ju så kort cykel så ev ägglossning väntas typ nu! Tar inga tester för vi har ju sex varje dag oavsett om vi försöker få barn eller ej :) däremot har jag äl-värk och det har jag inte haft på ett bra tag... Kan det vara tack vare pillerna tro, märks resultat om ca 15 dagar :)

Sex varje dag, heja! Önskar jag hade det libidot!

Hoppas på plus för dig om 15 dgr!!
  • Jamtlandstaus
    Nr 3 på G skrev 2014-09-14 23:12:41 följande:
    Tungan ute ska försöka orka förföra maken här mitt i deppet av valvakan, kan behöva nåt som piggar upp
    Ja, inte var det någon vidare upplyftande kväll!

Nu ska det bli nästa cykel...eller hur!!
  • Jamtlandstaus

Det verkar som att oktober är min högerkrokar månad då båda mina barn blev till då!

Tack vare munkpepparn som förkortade denna cykel så verkar det dessutom möjligt att ha moon connection och ÄL samtidigt

Kommer inte ihåg nu vem av er som åt zink o selen, vad är de mineralerna viktiga för?

• Jamtlandstaus
    LinneaSvea skrev 2014-09-14 21:16:08 följande:

åh vad ledsamt jämtlandstaus, då får vi försöka peppa varandra till nästa gång, fick min mens i går.... Och som jag hade laddat denna månaden. känner mig galet ledsen just nu. Hur ska man orka ladda om med allt vad det innebär....

Ha en skön kväll alla!

Nämen tusan, du oxå!

Det tar någon dag sen går gladkurvan uppåt igen o vi kämpar ett litet tag till!

Kram
  • Jamtlandstaus
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-15 00:52:51 följande:

Det verkar som att oktober är min högerkrokar månad då båda mina barn blev till då!

Tack vare munkpepparn som förkortade denna cykel så verkar det dessutom möjligt att ha moon connection och ÄL samtidigt smile2.gif

Kommer inte ihåg nu vem av er som åt zink o selen, vad är de mineralerna viktiga för?

Haha, högerkrokar Högfertila var det jag menade!
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)