• FruA78

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2015-11-10 14:13:38 följande:
    Håller tummarna!
    Tack så mycket!
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-10 16:22:53 följande:
    Vad skönt att du mår bra idag
    Ja såna dagar är sköna. Hur mår du nu har biverkningen minskat?
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-10 22:27:56 följande:
    Inga flera panikattacker. Dock illamående, värmesvallningar och yrsel/trötthet.
    Vad skönt att panikattackerna har slutat. Själv har huvudvärken och illamåendet gått över men nu kom tröttheten istället av ägglossningssprutan.
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-11-11 20:26:25 följande:

Positivt äl test idag. Jätte blandade känslor. Vill försöka för att jag vill bli gravid vill inte för vill inte misslyckas

Förstår det känner igen känslan. Kram
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-11-12 12:00:34 följande:

Två nätter i rad har jag drömt stora drömmar om att jag får positiva graviditetstest, känns lika jävligt varje gång att vakna och inse att det bara var drömmar.. Fy fan för det här :(

Sånna drömmar drömde jag både gångerna innan jag plussade. Men även precis efter missfallet och det är verkligen skitjobbigt. Tänker på dig! Styrkekram
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-11-13 12:44:29 följande:
    Då ligger vi nästan lika. Jag fick pos igår O förrigår. Bim 27. Spännande
    Håller tummarna, jag har bim den 27 med :)
  • FruA78

Allt gick bra igår så det blev insemination. Mannen lämnade jättebra spermaprov igår igen så hoppas att det ska fungera nu. Men fy för att vänta i två veckor. Känner att mitt tålamod blir allt sämre. Vill bara vara gravid nu!

• FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-11-13 19:22:44 följande:
    Skönt att allt såg bra ut, håller tummarna så hårt för er! Hoppas att insemination gör susen <3
    Tack Lizzie! Hoppas att din dröm är sann att du snart är gravid <3
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-13 21:54:29 följande:

Är så ledsen  

Det känns som om det ena efter det andra hindrar oss från att ha ett samliv. Först låg mannens pappa på sjukhus och då var han inte riktigt på humör, nästa månad var vi tvungna att avstå pga mediciner, denna månad... tja... mannen ligger i badrummet och spyr pga. ätit en kyckling som inte var riktigt tillagad. Det kanske inte är menat att vi ska få en chans ens att bli föräldrar. Känns som pergotime och alla biverkningar verkligen varit förgäves. Vill skrika och kasta saker och gråta, men gör ingeting. Säger ingenting. Får ondare och ondare i själen. Jag hatar det här så jävla mycket. Är arg på min man, fast det inte är hans fel. Är arg på hela grejen. Så fruktansvärt uppgiven och ledsen. Nu går jag nog sönder snart.

Åh nej vad jobbigt. Det är jobbigt att ta hormoner med alla biverkningar och om det inte sedan ens leder till ett försök så förstår jag att du förbannad, ledsen och uppgiven. Med all rätt. Men ge inte upp låt dig känna som du gör utan att ha dåligt samvete. Hoppet kommer att finnas där igen när du närmare dig en ny cykel. För ni kommer att lyckas! Styrkekram, tänker på dig <3
  • FruA78

Eagle87:

Har inte haft några symtom alls men idag kom molvärken. Det är 8 dagar sedan insemination så jag får hoppas att vi har lyckas. Men det går så segt, jag testad i onsdags och jag plussar fortfarande falskt positivt. Känner mig mer otålig denna gång.

Hur går det själv?

Svar på tråden BIM September 2014