BIM September 2014
Nytt bim 29/12
Känns som jag inte lever längre. Existerar bara.
Stor kram på dig.
Nytt bim 29/12
Känns som jag inte lever längre. Existerar bara.
Mens idag. Nytt BIM 23/12.
Fick mens idag. Nytt bim 24/12:(
Ni andra som har berättat för er familj. Känner att ni har ett bra stöd av familjen? Min mamma och jag talade idag om att det inte funkade igen och att det går trögt. Då sa hon att jag kanske är i klimakteriet, även fast jag har berättat att mina prover såg bra ut. Blir så less känns som det inte finns någon förståelse och att hon tror att det är mitt fel att vi inte lyckas få barn. Hon vet att jag var livrädd att mina prover skulle vara dåliga pga min ålder.
Så nu är jag jätteledsen och besviken. Just nu känns det inte som jag vill tala med henne mer om att det här. Hon har inte lyssnat vad jag har sagt. Tur att jag har min man som är stöttande.
Så irriterande på dag 7 idag O fortf Brunt blod. Blöder normalt bara 3-4 dagar. Missfallet har verkl fuckat min kropp verkar de som
Är på äl+11 idag, på äl+9 fick jag ett långdraget hugg i livmodern följt av en liten ljusbrun flytning. Idag har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist. Börjar faktiskt hoppas lite grann, även fast jag inte vill hoppas eftersom jag kommer bli så besviken om mensen kommer på lördag..
Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(