BIM September 2014
Pyret - hur mår du?! Hänger du kvar här?
Lycka till FruA! Hoppas på julklapp!
Önskar såklart er andra lycka till oxå, hoppas det nya året för med sig ny kraft och fler bebisar
Hur går det för er?
Pyret - hur mår du?! Hänger du kvar här?
Lycka till FruA! Hoppas på julklapp!
Önskar såklart er andra lycka till oxå, hoppas det nya året för med sig ny kraft och fler bebisar
Nytt bim eftersom inseminationen blev senare, bim 27/12. Vill någon vara snäll och ändra? Får se om jag testar tidigare eller inte. Åh tiden går så långsamt, detta försök var mer jobbigt mentalt känner jag. Vill bara veta nu.
Precis varit hos gyn och både mina och min sambos värden var helt Perfekta! Såå otroligt skönt och vilken lättnad! Det som såg ut att vara en cysta på ena äggstocken förra gången var helt borta så det var ingen fara heller. Och jag har en stor äggblåsa som var på G att släppa! Det kunde verkligen inte bli ett bättre möte!
Dag 23 idag O fortf inget pos test men linjen börjar bli starkare.. Detta är planen för oss... Ta denna cykeln som de kommer så inte dödligt aktivt försöka. Progestron blodprov igen för O se om de fortf lågt lr om förra gången va låg för att de va första äl efter missfall... Om ja får mens i jan testa en cykel Pergo plus progestron om de nu e lågt... Fick Pergo evigheter sen men aldrig testat.. Har bara en kurs, kommer mensen i feb så tillbaka ti läkaren så han kan skicka tillbaka remiss till lokala fertilitets kliniken... Mars blodprov till ivf.. April remiss till ivf som tar ca 4 veckor... O maj/juni börja ivf... Fick progestron som skulle räcka 4.5 monaden från Sverige....
Dag 26 fortfarande ingen äl... Jävla kropp jävla missfall