• FruA78

BIM September 2014

Hej vill någon vara snäll och lägga till mig. Bim 17/9 FruA78 36 år, 2:a barnet (makens första) 11:e försöket.

• FruA78

Pyret85 vad härligt! Min ägglossning kom alldeles för sent denna gång hela 5 dagar och jag och min man som låg i innan för att pricka rätt men mest troligt missade vi helt denna gång. Fick urinvägsinfektion i fredags och på lördagen fick jag ägglossning hade sex senast i torsdags så surt. Var låg hela lördagen men får ta nya tag nästa månad men än finns lite hopp att det finns en chans i september.

• FruA78

Pyret85: Beklagar ert mf. Hoppas det tar sig denna gång och hela vägen.

• FruA78

Hej skulle någon vilja vara snäll och ändra mitt bim till den 20/9 fick Äl 4 dagar senare denna månad. Igår trodde jag mensen kom men det var bara blodblandad flytning som avtog på en gång. Brukar aldrig ha så innan mens annars så jag tog ett test och som visar svagt men vågar inte hoppas än. Tog ett test till imorse och anade lite starkare. Håller tummarna att vi har lyckas nu på 11 försöket.

Stort grattis till er alla som har plussat!

• FruA78

Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig.

• FruA78

Tack emmak! Ja det har varit många tuffa månader. I slutet av oktober skulle vi börja utredning och nu hoppas jag att vi slipper :)

• FruA78
    Manelma skrev 2014-09-20 08:58:21 följande:

Gårdagens överst och dagens underst. Bim på tisdag o följer samma mönster som med sonen mörknar försiktigt...

phpWBYZFm09110.jpg

Åh vad spännande så där såg mitt test ut i onsdags kanske till och med lite svagare. Grattis!
Svar på tråden BIM September 2014