• FruA78

BIM September 2014

Grattis fruannie! Håller tummarna för tredje gången gillt.

• FruA78

Jag har också berättat att vi är ofrivilligt barnlösa det gjorde vi i samband med att vi skulle börja utredningen i höstas. Har berättat för våra föräldrar och syskon och närmaste vänner. Det känns skönt att ha stöd men ibland känns det inte som att de förstår hur jobbigt det är.

Håller tummarna för er tjejer som snart har bim. Imorgon ska jag tala med läkaren som påbörjade vår fertilitetsutredning vill ha en second opinion när vi får börja försöka bli gravida igen. Håll tummarna nu för mig att hon säger 3 månader istället för 6 månader. Isåfall får jag börja på tisdag nästa vecka, har äl då :)

• FruA78

Tack secretlyme!

Håller tummarna för dig med denna månad.

Det är som du säger att de kan inte riktigt förstå hur jobbigt det är. Det är därför det är så skönt med denna tråd. Är ett stort stöd så tack för att ni finns. Stor kram

• FruA78

Åh nej fy Lizzie! Vad ledsen jag blir att läsa detta. Beklagar verkligen <3

• FruA78

Spännande secretlyme! Låter lovande :) Vilken dag är du på nu? Hoppas du är gravid.

Jag fick fick klartecken från läkaren att börja försöka. Hur glad som helst men känns lite läskigt. Hoppas verkligen att jag blir gravid snabbt. Har försökt nu i 19 månader och längtar så efter en bebis. Är en vecka kvar till äl men börjar nog inte försöka förens imorgon.

• FruA78

Secretleyme:Jobbigt att inte kunna testa. Hoppas att du plussar till veckan. Vad spännande, håller tummarna.

Själv är jag i den jobbigaste perioden den mellan bim och Äl. Är bara på cykeldag 10 Äl brukar komma på dag 13-16. Kör varannan dag fram till positivt ältest kör då på Äl dagen och dagen efter är tanken.

• FruA78
    SecretlyMe skrev 2015-05-31 11:03:14 följande:

Hoppar ur. Fått reda på att sambon varit otrogen.

Åh fy vad hemskt. Styrkekram. Vi finns här för dig om du vill prata!
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-05-31 20:42:23 följande:

Någon annan som tycker morsdag känns lite extra jobbigt?

Både ja och nej. Känns nog okej eftersom jag har Äl idag. Förstår inte riktigt på min kropp, denna månad kom Äl på cykeldag 12 brukar få på dag 14-16. Jobbigt eftersom jag var beräknad till slutet av denna månad om jag inte fått missfall. Min mans syskonbarn fyllde år så vi firade henne idag, var lite jobbigt. Hoppas så att vi lyckas på en gång nu.
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-06-02 22:20:13 följande:

ÄL över för denna gången. Väntan mellan äl och BIM har pågått ett par dagar.

Likaså för mig med. Är på Äl +2 idag, bim den 13 juni.
Svar på tråden BIM September 2014