BIM September 2014
Secretlyme: vad tråkigt!
Secretlyme: vad tråkigt!
Känns som jag har/haft äl nu i dagarna. Vid förra missfallet kom mensen på dag 26. Nu får vi inte försöka denna äl men känns bra att kroppen verkar vara i balans igen. Håller tummarna nu för er andra! Kram
Ser nåt svagt. Vad spännande!! :) nyss tagit testet eller?
Håller tummarna nu för er alla! Dags för goda nyheter i tråden. Kram på er!
Beklagar secretlyme och Eagle! Jäkla mens
Hoppas Lizzie09 att du mår illa av en bra anledning :)
Tillklaras: kram på dig. Så jobbigt med all väntan och förhoppningar. Hoppas att det går fort nu för dig att bli gravid efter op.
Själv blev det ännu en dag med tårar på jobbet. Tur att min kollega som jag delar rum med var borta. Hade telefontid idag med läkaren som utförde skrapningen skulle få svar på analysen om det är en mola eller inte. Men analysen var inte klar än, gått 4 veckor sedan och får inte börja försöka innan svaret har kommit. Vill bara att det här missfallet ska vara helt över,så vi kan försöka igen. Testade fortfarande positivt igår dock väldigt svagt men om det inte är borta om en vecka måste jag kontakta läkaren igen.
Tack så mycket tjejer, ni är bäst!
Lizzie: Usch för såna dagar. Men när vi väl sitter där med våran bebis i famnen kommer dessa dagar vara ett minne blott och allt kämpande kommer vara värt det. Snart är det din tur!
När jag brukar må så brukar min man säga att det är helt ok att må dåligt. Känns skönt att inte ha press på mig att alltid vara glad.
Dagen efter brukar jag känna mer hopp och orkar ta nya tag. Det är okej att må dåligt. Stor kram
Åh grattis tillkalaras!