BIM September 2014
Härligt Eagle87, håller tummarna nu för dig!
Härligt Eagle87, håller tummarna nu för dig!
SRMmamma: skönt att ni på gång nu med utredning.
Igår var vi också på kliniken och det gick jättebra. Vi fick börja utredningen behöver inte vänta tills det gått 1 år efter missfallet :) Jag tog bara 2 prover igår men ska tillbaka igen i mitten av augusti för att spola äggledarna och ta mer blodprover då. Kliniken stänger nu och öppnar igen 10 augusti. Gjorde ultraljud och tydligen hade jag precis haft ägglossning ev i onsdags samma dag jag hade positivt på stickan. Vi hade senast sex i söndags men det ska räcka sa läkaren :)
Det vackraste: försök 20:e nu men det har gått 6 månader sedan jag sist var gravid.
Tack hoppas att vi blir gravida igen snart. Om mina prover ser bra ut lät det som vi börjar med insemination i höst.
Förstår att det varit tufft Lizzie. Håller tummarna nu att det går fort :) kram
Joli: åh vad jobbigt för er, kan inte tänka mig hur svårt det måste ha varit. Vad skönt att höra att det kanske finns andra vägar för er. Styrkekram.
Tack för tipset! :)
SRMmamma: åh skit också att det inte gick denna gång heller för er.
Själv går det inte alls bra. Så tröttsamt, jag hade jättemycket molvärk efter äl och jag plussade med tidigt test från lloyds för flera dagar sedan men som tyvärr blev svagare och svagare och som nu är nästan helt blankt. Har inte fått min mens än :( Men det var blankt på cb tester igår. Orkar inte med det här längre. Ska ta en paus och försöka ha semester från allt en månad inga ältest eller gravtest. Vila upp inför en tuff höst igen.
Här är testet tror det är ett plus, mycket rödare i verkligheten.
Håller tummarna för dig Lizzie. Spännande :)
Lizzie: jag hade Bim i måndags men tor nog mer på igår jag hade fick inte min äl förens på dag 17 denna månad. När har du?
Eagle87: jobbigt med mens :( Skönt att din man är med på det nu, men jobbigt att vänta. Hoppas att ni lyckas på egen hand innan dess.
Och där kom mensen :(