• FruA78

BIM September 2014

Lizzie09: vad bra att du ringde bättre att kolla upp än att gå och vara orolig. Min kompis hade likadant en gång men det var ingen fara :) Hoppas det är detsamma för dig.

Nu fick jag veta att min läkare inte tycker att vi ska göra klart infertilitetsutredningen eftersom vi har lyckats på egen hand 2 ggr inom kort. Blir istället missfallsutredning om det blir ett tredje missfall. Känns båda bra och dåligt med det. Bra att hon tror att vi ska lyckas på egen hand. Dåligt eftersom jag är orolig att det ska vara nåt fel på mig. Har graviditetsförbud till och med slutet av juni dvs om lungröntgen ser bra ut imorgon. Blir galen känns som det aldrig kommer att bli någon bebis. I juni har vi försökt i 20 månader.

• FruA78

Fy vad jobbigt Pyret, tycker synd om dig som måste gå igenom det här en gång till. Inte nog med att missfall knäcker en men också all väntan med att inte veta hur det ligger till. Det tycker jag är skitjobbigt. Styrkekram till dig och hoppas att du snart får besked <3

• FruA78

Fick provsvaret i måndags och lungröntgen såg bra ut :) Men får inte försöka bli gravid på 6 månader och måste ta blodprov en gång i månaden fram till dess för att se så inte tumören kommer tillbaka. Vill ju bara försöka så snart som möjligt. Känner mig mentalt redo nu. Har mått jättedåligt en lång period men mår mycket bättre nu. Får se hur vi länge vi väntar eftersom vi fått olika besked av olika doktorer. Känner mig hoppfull inför framtiden <3

• FruA78

Tack pyret! Ni har mycket att se fram emot i sommar, vad roligt. Vi gifte oss för två somrar sedan och det var en helt underbar dag och bröllopsresa. Vart ska ni åka?

Vi åkte till Nice och Italienska rivieran. Underbar natur,mat och sällskap ;)

Svar på tråden BIM September 2014