• FruA78

BIM September 2014

Hej alla! Hoppas att det är okej att jag hoppar in igen. Jag blev gravid på 11 försöket i september men fick tyvärr missfall i vecka 10. Hann se hjärtat slå men veckan efter hade det slutat slagit :( Har inte orkat varit aktiv här men känner mig nu redo att köra igång igen. Har varit inne och läst lite då och då och ni alla här är så starka!

Och i slutändan kommer vi alla få vårt efterlängtade barn. Förhoppningsvis väldigt snart.

Jag är på äl +9 idag och igår började vi utredningen ska bli skönt att få svar.

Kram på er!

• FruA78

Tack tjejer!

Åh vad spännande pyret! Jag tyckte jag såg nåt svagt imorse jag med när jag testade. Håller tummarna för oss.

• FruA78

Pyret85: ser också två streck på ditt test. Har du tidigare fått gravid på cb vid den här dagen?

Idag syntes det jättesvagt och efter det torkat så blev det ett svagt streck. Brukar alltid bli helt blankt annars. Än så finns hoppet är ju bara på äl +10. Vid förra graviditeten så fick jag en nidblödning på äl+11. Är det någon som vet om det är vanligt att få det igen?

• FruA78

Haha känner igen det där med att springa och titta på stickorna stup i kvarten.

Tog ett nytt test nyss och det var starkare ön imorse nu hoppas så att både du och jag plussar nu :)

Bra tecken att du har symtom. Jag har varit hård i magen nu i tre dagar och är aldrig det annars och svidande bröstvårta.

Kvällens test vad tror ni?

• FruA78

Åh vad nervös jag blev nu. Hoppas verkligen att jag är gravid. Syns starkare i verkligheten än på bild.

Håller tummarna nu för oss.

• FruA78

Förstår att du kände dig besviken. Ibland så bryter man ihop för att sedan nästa dag ta nya tag. Vad skönt att höra att det känns bättre idag. Kram

• FruA78

Tog nyss ett test igen. Jag är gravid! Helt sjukt att det gick så snabbt den här gången. Förra gången tog det 11 månader och nu tog det sig på första riktiga försöket sedan missfallet i slutet av oktober. Hoppas att den lilla stannar denna gång.

Dagens test

Svar på tråden BIM September 2014