• FruA78

BIM September 2014

Tack! Jag ser på ditt test, när har du bim? Jag är på Bim -3 idag och igår var mitt test nästan hälften så starkt. Mycket kan hända på ett dygn. Håller tummarna för dig.

• FruA78

Tack pyret85 :)

Jag tycker också att Lizzies09 test ser positivt ut.

• FruA78

Tack tjejer! Hoppas att det är er tur snart. Känns fortfarande overkligt. Kram

• FruA78

Nej så säger man inte, är ju jättehemskt att säga så. Är ingen tröst eller stötande utan bara elakt. Förstår att du är ledsen.

Snart är det eran tur, fortsätt att kämpa.

Själv så gick det inte vägen den här gången heller :( Skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster. Ska vänta i 10 dagar och sedan tillbaka för att få tabletter om missfallet inte kommer igång av sig själv. Så himla ledsen. Först tog det ett år att bli gravid med första graviditeten som också slutade i missfall men i vecka 10. Snart hållt på 1,5 år och ingen bebis. Trodde aldrig att det skulle vara så här jobbigt och svårt.

• FruA78

JOLI: åh nej vad tråkigt besked. Ta hand om er. Ledsen för er skull. Kram

• FruA78

Tack alla för ert stöd! Det betyder mycket. Nu vill jag bara att missfallet ska vara över, börja känna ångest sist gjorde det otroligt ont och mycket blod. Har alla symptom kvar illamående,tunga bröst och trötthet så är inte så hoppfull att det ska starta av dig själv inom en vecka.

• FruA78

Min läkare ringde nyss och sa att hcg proverna som togs i måndags hade ökat. Måste dit igen imorgon hon sa antingen är det en vanlig graviditet iallafall eller så kan det röra sig om utomkvedshavandeskap. Åh blev sjukt orolig nu.

• FruA78

Nej vad tråkigt SRMmamma87 :(

Håller tummarna för er nästa månad.

• FruA78

Lycka till nu tjejer. Låter som ni har prickat in äl bra nu :) Håller tummarna för er!

• FruA78

Lizzie09 Det gick åt helvete denna gång med. Det blev skrapning förra fredagen och analys för att utesluta mola. Så nu måste vi vänta på provsvar ca 4-6 veckor och får inte försöka innan vi fått svar. Om det är mola får vi inte försöka på 3-6 månader. Är inte så orolig att det ska vara en mola,nu får det vara nog med elände.Två missfall i rad (vecka 10 och 8) på 4 månader. Känner mig knäckt men har bra stöd av mannen och har en så bra läkare som sköter vår fertilitetsutredning.

Hur går det själv?

Svar på tråden BIM September 2014