BIM September 2014
Kan någon vara snäll och uppdatera mig på listan 19:e försöket bim 13/6 :)
Kan någon vara snäll och uppdatera mig på listan 19:e försöket bim 13/6 :)
[quote=75383982][quote-nick]SRMmamma87 skrev 2015-06-03 20:44:54 följande:[/quote-nick]
Länkarna är brutna, fixar ful-länkar:
Tack för du uppdaterade listan och vad gullig du är som delar med dig av låter :)
Vi är inte många kvar nu ser jag, håller tummarna för plus till alla nu.
Irriterande att du måste vänta en månad. Förstår att du känns bra och jobbigt att börja utredning. Kände likadant själv inför start. Hoppas att allt ser bra ut i höst. Kram
Eagle87: Hur går det? Har du testat än eller har mensen kommit?
[quote=75393763][quote-nick]eagle87 skrev 2015-06-06 20:52:14 följande:[/quote-nick]
Hej jag har inte bim förräns tisdag den 9/6. Fick liten ljusrosa flytning idag på äl +11. Undra om de kan vara en nidis?
[/
Okej då förstår jag :)
Åh vad spännande håller tummarna att det är en nidblödning. Jag hade en nidblöddning på dag Äl + 10 vid första graviditeten. En ljusrosa flytning som försvann inom någon timme. Andra graviditeten hade jag ingen nidblöddning. Är själv på dag Äl + 7 och har en massa molvärk hopas att det är nåt på gång.
Glömde att skriva att jag plussade senare svagt på kvällen :) Tror att du är gravid :)
SRMmamma87:hur går det för dig?
Eagle87:förstår att det känns jättejobbigt att behöva vänta på att få hjälp. Jag känner likadant. Har bara gjort halva fertilitetsutredningen dvs spermaprov som var bra, ultraljud av äggstockar. Men inget blodprov. Blev gravid under utredningen och eftersom jag lyckats bli gravid två gånger som dock slutade i missfall så läggs utredningen ner. Ska istället göra en missfallsutredning om jag får ett missfall till. Det har snart gått två år och ingen bebis, känns som att tiden rinner iväg. Jag är stressad för åldern har hunnit bli 37 år nu. Det här är inte roligt längre.
Idag har jag BIM och känner att det inte gick vägen denna gång heller. Känns som att jag snart ger upp att försöka få barn.
SRMmamma87: nej vad tråkigt :( Styrkekram <3 Har fortfarande inte fått min mens, den lär komma idag eller imorgon.
Nu hoppas vi på nästa månad :)
Idag kom mensen, två dagar för sent :( Nytt Bim den 13/7 20:e försöket