BIM September 2014
Tack Lizzie! Hoppas på starkare test snart.
Tack Lizzie! Hoppas på starkare test snart.
SRMmamma: Lycka till imorgon på anställningsintervju. Håller tummarna för dig <3
Lizzie: Håller tummarna att det går hela vägen för er denna månad.
Eagel: känner ofta som dig, både jag och min man. Hur ska vi orka fortsätta försöka.
Ibland vill jag bara sluta försöka och få tillbaka det liv vi hade innan. Men det är för tidigt för oss att ge upp än. De flesta av oss ofrivilligt barnlösa får till sist vårt efterlängtade barn och chansen är stor för oss alla att nå dit. Så fortsätt kämpa du är inte ensam.
Idag var det ingen stegring alls på testet så det blir inget denna månad heller. Har åkt på semester nu och kommer inte att testa nåt mer förens min mens är 5 dagar för sent orkar inte med nåt sånt här mer. Snart åker vi till Sicilien och vilar upp oss och hoppas att vi får nya krafter. Hoppas att du snart mår bättre <3
SRMmamma: hoppas att intervjun gick bra idag.
SRMmamma:ja verkligen tråkigt. Har bim idag men inte fått nån mens än. Har inte tagit nåt mer test på två dagar men är övertygad att jag kommer få mens imorgon. Har bestämt att inte testa mer innan bim nåt mer och utgå att vi inte kommer att lyckas på egen hand utan kommer behöva hjälp.
SRMmamma grattis på födelsedagen! Hoppas du blir rejält firad och bortskämd idag. Det förtjänar du <3
Nej vilket tråkigt besked och just idag :( kram
Eagle87: ja idag kom mensen :( Vill någon vara snäll och lägga in nytt bim den 10 september, 22 försöket. Kommer mest troligt att ha ägglossning när vi är Italien. Kommer att dricka vin iallafall efter äl. Brukar inte göra det annars men nu är det semester. Känner att jag behöver leva som vanligt ett tag behöver paus. Jag och min man firar 12 år tillsammans när vi är där nere :)
Håller på med fertilitetsutredning nu igen gjorde halva i januari hann med mannens prov sedan blev jag gravid. De ville inte göra klart utredningen efter missfallet men sedan ringde jag till två andra kliniker och fick komma till Sofiahemmet. Har tagit prov på äggreserven och tsh men de har nu sommarstängt och ska göra röntgen av livmodern men eftersom jag åker bort nu så hinner jag inte med detta.Kommer nog vara klar med utredningen i oktober. Började i början av juli. Har kvar att ta prover på cd 3 och 21 med. Om allt ser bra ut kommer vi att börja med insemination lät det som. Idag är det 6 månader sedan sista missfallet. Fy vad fort tiden går.
Hur var det för dig har ni gjort utredning? Men ni behöver vänta länge innan nu får hjälp visst var det så?
Tack Lizzie jättefint skrivit!
Kram till er alla starka tjejer <3
Självklart ska vi fortsätta kämpa och stötta varandra och till slut kommer vi alla få våra efterlängtade barn det är jag övertygad om.
Lizzie: Jobbigt att din ägglossning strular hoppas att du snart får positivt. Jag har fått ännu mera oregelbunden ägglossning efter mina missfall. Kan skilja upp till 5 dagar en månad fått på dag 12 och månaden efter på dag 17. Det normala innan var på dag 13-15.