• FruA78

BIM September 2014

eagle87 skrev 2015-10-26 15:08:45 följande:

Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!!

Lider med dig! Vad hemskt :(
    Styrkekram
  • FruA78
    Nostalgity skrev 2015-10-27 08:17:32 följande:

Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag! 
    Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D 

Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet. 

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Stort grattis!
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-10-27 09:32:36 följande:

Mår verkligen så dåligt att jag inte vet vad ja ska göra. Tog ett nytt test imorse nästan helt neg så jag vet att de kört nu.

Styrkekram <3
  • FruA78

Jag har bim 31/10

Är på dag 10 efter insemination och 12 dagar efter otriville sprutan och fortfarande plus på gravtest. Vet att den kan ge falskt positivt upp till 10 dagar så vet inte vad jag ska tror. Kan vara rester kvar men hoppet finns. Testade igår morse och trodde att det skulle vara negativt men det var svagt positivt. Imorse var det samma styrka som igår. Skulle inte ha testat för nu är det jobbigt men samtidigt så vill jag veta hur kroppen reagerar på otriville om det inte skulle funka denna gång.

• FruA78
    Nostalgity skrev 2015-10-27 19:10:54 följande:
    Får jag vara fräck o fråga..rester efter vad?  trodde jag hade koll här hehe
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Absolut får du fråga :)

Otriville är ägglossningsspruta och den kan utsöndra hcg upp till 10 dagar.

Stort lycka till imorgon!
  • FruA78

Känner som dig Lizze det är en riktig skitdag idag. Vår hund som är 14 år är sjuk och vi får se om vi måste ta bort honom :( och nu fick jag värsta mensvärken redan på äl + 11 och jag som brukar få den på äl +15. Känns verkligen jättejobbigt om vi inte lyckas nu med hjälp. Vet inte hur jag ska orka med det här längre det börjar kännas mer och mer hopplöst vi ska lyckas. Ber om ursäkt för negativt inlägg.

• FruA78
    eagle87 skrev 2015-11-01 15:39:54 följande:

Frua78. Hur har de gått?? P

Det har inte gått bra alls. Vi var tvungen att ta bort vår älskade hund i fredags och är helt knäckta. Samma datum förra året fick jag missfall, så den 30 oktober är ingen bra dag. Idag är jag på dag 15 efter insemination och ingen mens eller plus så det är rätt kört. Har inga symtom längre så jag vet att vi inte har lyckas denna gång. Allt känns så himla jobbigt nu.

Hur mår du nu? Kram
  • FruA78
    SecretlyMe skrev 2015-11-01 23:03:39 följande:
    Jävla skit :'( Och beklagar sorgen och förlusten, att behöva ta bort en familjemedlem är hemskt. Hoppas vovven har det bättre där hen är nu. Kram <3 <3
    Tack! Det har varit en hemsk vecka men börjar må lite bättre. Var till gyn igår och fick börja med hormontabletterna igår igen. Men känner mig inte så positiv just nu utan känns mest som att vi bara kör på för att kunna ställa oss i ivf kö.

Läste att du gjort spolning och att allt gick bra skönt att höra. <3
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-11-02 18:53:46 följande:
    Kan verkligen tänka mig. Fan för livet. Så jävla orättvist eller hur.... Djur betyder så mkt. Kan tänka mig tomheten du känner nu.

Hur många inseminationen ska ni göra?

Jag mår fortf dåligt
    Tack, ja han var som en familjemedlem :(

Vi kommer göra 3 försök och om det inte funkar så får vi ställa oss i ivf kön. Är inne på försök två nu. Ska dit på tisdag för att se hur mycket äggblåsan har vuxit.

Förstår att du fortfarande mår dåligt. För mig tog det lång tid att komma över missfallen speciellt när man försökt så länge att bli gravid. Håller tummarna att du snart blir gravid igen.
Svar på tråden BIM September 2014