BIM September 2014
Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!!
Styrkekram
Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!!
Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag!
Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D
Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet.
Mår verkligen så dåligt att jag inte vet vad ja ska göra. Tog ett nytt test imorse nästan helt neg så jag vet att de kört nu.
Jag har bim 31/10
Är på dag 10 efter insemination och 12 dagar efter otriville sprutan och fortfarande plus på gravtest. Vet att den kan ge falskt positivt upp till 10 dagar så vet inte vad jag ska tror. Kan vara rester kvar men hoppet finns. Testade igår morse och trodde att det skulle vara negativt men det var svagt positivt. Imorse var det samma styrka som igår. Skulle inte ha testat för nu är det jobbigt men samtidigt så vill jag veta hur kroppen reagerar på otriville om det inte skulle funka denna gång.
Känner som dig Lizze det är en riktig skitdag idag. Vår hund som är 14 år är sjuk och vi får se om vi måste ta bort honom :( och nu fick jag värsta mensvärken redan på äl + 11 och jag som brukar få den på äl +15. Känns verkligen jättejobbigt om vi inte lyckas nu med hjälp. Vet inte hur jag ska orka med det här längre det börjar kännas mer och mer hopplöst vi ska lyckas. Ber om ursäkt för negativt inlägg.
Frua78. Hur har de gått?? P
Nu kom mensen :(