• FruA78

BIM September 2014

eagle87 skrev 2015-12-21 21:51:29 följande:
    Tack.. Hur mår du?
    Jag är 11 dagar efter insemination och har en massa molvärk och känner mig lite yr och varm. Testade imorse och fortfarande positivt 13 dagar efter ägglossningssprutan. Men testet var lika starkt som igår så jag blev lite brydd eftersom de andra dagarna har testet blivit mycket svagare inom ett dygn. Så jag tog även cb. Oj vilken skillnad det är med testlagret nya test och de gammal, Cb var mycket tydligare än testlagret nu. Det syns nästan inget torkstreck på testlagret men mycket på cb.

Jag vågar inte ta ett test imorgon för tänk om det är minus då. Väntar tills den 25/12. De andra gångerna vid dag 13 har sprutan varit ute ur kroppen, jag hoppas verkligen att jag är gravid. Men är tveksam.

Försöker lägga in en bild på när testen torkat.
  • FruA78
    SecretlyMe skrev 2015-12-23 17:36:41 följande:

FruA, båda dina bilder syns Får hoppas det är ett äkta plus och inte pga sprutan!

Tack det hoppas jag med.
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-12-23 19:09:52 följande:
    Åh vad spännande, hoppas hoppas att det är något där! <3
    Tack det hoppas jag med.
  • FruA78
    Pyret 85 skrev 2015-12-24 09:39:12 följande:

Jag ville kika in här och önska alla er en riktig god jul <3 Jag håller mina tummar att ni alla har era plus snart. Vill också passa på att berätta att vår lilla Leo såg dagens ljus i måndags.

En STOR julekram till er alla <3

Tack!

Vad skönt att höra att allt gått bra. Stort grattis! <3

Kram
  • FruA78

Jag är inte gravid :( Testet var negativt idag. Känns verkligen skit, nu vet vi inte vad som nästa steg är. Har gjort tre inseminationer och 4 ägg sammanlagt och inget har blivit befruktat.

Ska på återbesök till kliniken i januari får se om de ställer oss i ivf- kön eller om vi måste vänta ett år till. Vissa får vänta i två år om man får diagnosen oförklarligt barnlös vilket vi är. Ställer in mig på att de ställer oss i kön annars kommer vi betala själva för vi väntar inte ytterligare ett år. Skönt att slippa hormoner nu och läkarbesök ett tag framöver. Ska passa på att träna och göra roliga saker under tiden tills det är dags att börja om igen.

Det är verkligen en sjukt jobbig resa det här vill bara att resan tar slut och hoppas att vi alla snart har våra bebisar i våra famnar. Nu ska vi iväg till gymmet istället och få ut vår frustation. Kram

• FruA78
    eagle87 skrev 2015-12-26 11:42:41 följande:
    Men åhhhh trodde du va gravid oxå... Hade förberett mig på att va ensam kvar här.. Så ledsen för din skull..

Hoppas 2016 är vårat år.. För ett till 2015 överlever jag aldrig..

Dag 30 idag O fortfarande ingen äl
    Det trodde jag med kände mig gravid :(

Ja fy fan för det här skitåret så skönt att året snart år slut. Värsta året i mitt liv, missfall, cancer och ingen ny graviditet på 1 år. 2016 måste vara vårt år nu för oss alla här i tråden.

Jag längtar tills vi ska börja med ivf, känns som det är den vägen vi måste gå för att få en bebis. Tror dock inte att det kommer att gå på första försöket men självklart så hoppas jag.

Vad drygt då blir det ingen äl denna månad för dig eller? Kram
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-12-26 20:45:49 följande:
    Har en utskriven kur Pergo kvar. Känns som enda vägen kommer vara IVF nu och vill ställa mig i kö så snart som möjligt, men vet inte om vi får innan vi försökt alla tre kurer. Plus att det är ledigheter och sånt nu ett tag.

Hade också vittring på ett drömjobb. Var på intervju och rekryteraren tyckte jättebra om mig. Men företaget valde att anställa internt och rekryteraren fick inte ens möjlighet att visa min profil. Hade passat perfekt för jobbet med mina kvalifikationer. Det låg på perfekt plats och det fanns möjlighet att utvecklas. 100 procent. Men såklart föll jag på mållinjen.

Så trodde jag kanske hade drömjobb och var gravid, men såklart inte.

Har börjat hänga en del på Instagrams infertilitetskanaler och har startat en egen. Någon som hänger där??
    Nej vad tråkigt att det inte blev något av det :( Livet är bra surt ibland. Styrkekram <3

Nej jag har bara mitt vanliga konto på instagram. Funderar på att startat ett till konto med frågor som rör infertilitet och behandling. Får se hur jag gör just nu känns det som allt står still tills vi har haft vårt sista läkarbesök. Ingen behandling på gång utan nu ska vi försöka själva igen ett tag. Känns som att ta ett steg tillbaka.
Svar på tråden BIM September 2014