• FruA78

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2015-11-03 20:28:05 följande:
    Nej det har vi inte gjort, det allra första händer den 23:e. Hade första kontakten öht med gyn idag :) Hoppas allt kommer flyta på nu bara!
    Vad skönt Lizzie att ni fick en tid så fort :) Lycka till den 23.

Har du fått mens än?
  • FruA78
    Nostalgity skrev 2015-11-04 20:06:20 följande:

Är det någon här inne som blivit skrapad?

Har tid för op imorgon 11;00...Får inte äta efter kl 05:00...men hur är det med vätska?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Hur har det gått idag?
  • FruA78
    Nostalgity skrev 2015-11-05 19:23:50 följande:
    Det gick jättebra! Var inne 10;48 och åkte hem 14;40

Ingen smärta värd att nämna hehe. kommer börja med äl stickor om 7 dagar, får väl återkomma när jag får pos. På äl stickan hehe
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Vad skönt att höra :) Håller tummarna för er nu.
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-11-05 21:37:50 följande:
    Ja det var verkligen jätteskönt. Jag trodde inte vi skulle få någon tid överhuvudtaget eftersom det bara gått 5 mån sen missfallet, så jag är väldigt lättad. Tror att lite kan bero på att det är en privat klinik :) tack!
    Ja den kom i måndags efter att jag varit ute på en rejäl powerwalk, så det var skönt att den äntligen kom.
    Förstår att det känns skönt att ni får göra utredning snart. Jag vände mig också till privatklinik efter 5 månader efter senaste missfallet men jag fick först två nej från andra kliniker.
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-06 17:05:13 följande:
    Inga stora biverkningar alls. Kanske något högre ångest? Jag har så jäkla mycket hopp denna cykeln. Som jag hade i början. Har inte haft det på många månader. Kommer bli för jävligt om det inte tar sig.
    Vad skönt att du inte har biverkningar. Jag äter Letrozol och får ont i huvet, mår illa och blir trött men inte så det påverkar arbetsförmågan. Ja visst är det skönt med att känna sig hoppfull igen. Håller alla tummar och tår nu för er att det ska fungera.
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-08 19:01:34 följande:

Massiv panikattack som varade 2 timmar idag. Kul biverkning av pergon.

Oj såg inte ditt tidigare inlägg idag. Nej vad jobbigt :(
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-11-06 10:07:09 följande:

Någon som vet om det är en myt att man är med fertil efter missfall lr om
    De stämmer? Känner att jag kommer dö om mensen kommer :(

Srm mamma har du haft ngr biverkningar av Pergo? Hur känner du inför denna cykel?

Secretly me skönt att du iaf fick göra spolning men de helt sjukt att ni ska behövs vänta ett år till pga ålder.

Lizzie skönt att mensen iaf kom O ni ska börja utredning

Frua 78. Hoppas de går bättre denna cykel :) O ni får En fin tidig julklapp

Tack detsamma!

Det finns inget vetenskapliga belägg för att man är mer fertil efter ett missfall vad jag vet. Efter första missfallet väntade jag tills jag fick en riktig mens innan vi började försöka igen och jag blev gravid på andra försöket. Så först blev jag gravid på 11 försöket andra graviditeten 2 försöket och nu är vi inne på 7 försöket (9 månader) och ingen graviditet än. Hoppas att ni snart kommer att lyckas. Kram
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-08 22:10:33 följande:
    FruA78 skrev 2015-11-08 20:37:16 följande:

Oj såg inte ditt tidigare inlägg idag. Nej vad jobbigt :(

Är på dag 6. Dagen efter sista tabletten.
    Okej, spännande snart dags för äl då ;) Jag tog sista tabletten idag så vi ligger ungefär lika denna månad.
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2015-11-09 10:41:14 följande:
    Är det första kuren för dig?
    Nej det blir andra försöket nu med insemination. Imorgon ska jag göra vul för att se hur många äggblåsor och hur stora de är. Igår kände jag av höger äggstock och idag vänster så jag tror på två äggblåsor denna gång. Hoppas på det känns som chansen är större då :) Förra månaden blev det bara en äggblåsa. Så imorgon får vi förhoppningsvis reda på vilken dag inseminationen blir på.
  • FruA78

Precis varit hos läkaren och det var endast en mogen äggblåsa på vänster sida den på höger hade slutat växa. Så ikväll blir det till att ta sprutan och insemination på torsdag mitt på dagen :) Känner på positiv igen, det känns så skönt. Självklart så går det upp och ner ibland känns det hopplöst men idag känns det bra.

Svar på tråden BIM September 2014