BIM September 2014
Om remiss skickas nu i januari så kommer jag vända mig till vårdgarantin för väntetiden i Stockholms län är 9-12 månader. Så då blir kön Max 3 månader :)
Mensen kom igår :( Om nån vill vara snäll och uppdatera listan. Nytt bim 26/1.
Nu ställer jag in mig på ivf och längtar tills vi ska börja med behandling.
Gott nytt år2016 är vårat år.. Tack för allt stöd
Stämmer listan nu?
Hej hur går de för alla?? Jag fick mens igår efter primolut O börjar med Pergo imorn. Ska även ta progestron supp efter äl... Äter även hög dos d vitamin spirulina pulver O massa vitaminer... SRm mamma när får du äl med Pergo O vilka dagar äter du?
Mötet gick bra imorse och idag kommer remissen skickas för ivf. Så skönt, men läkaren sa att de kunde ta 1-1,5 månad innan vi kommer få svar på remissen och först då kan vi vända oss till vårdkansliet för att nyttja vårdgarantin. Väntetiden i Stockholm för ivf är just nu ca 6-9 månader och så länge vill jag inte vänta med tanke på min ålder. Passade på att fråga hur mycket större chans till graviditet med ivf istället för insemination och hon sa ca 25% på tre försök med insemination och 75% efter tre ivf försök, dvs tre äggplock. Det låter bra :)
Jag hänger mer på instagram just nu än här i tråden och vill gärna att alla som är kvar här, hänger med mig där också. Vill inte tappa bort er
Fick mens igår ;( så 17 gången gick åt skogen. Ska ringa infertilutredningen i morgon för att ställa mig i ivf kön...