FrökenJo skrev 2014-08-07 12:14:02 följande:
Kanske dags att jag ger mig tillkänna här. Jag plussade den 14 juli och har beräknat BF den 20/3-2015. Jag är just nu i v 8 (7+5). Började må lite lätt illa förra veckan, men så försvann i stort sett alla symtom ( ömmande bröst, molvärk och illamående) igår för att idag slå till igen med full kraft... Just nu mår jag alltså pyton och var bra nära att kräkas i förmiddags, men kräkillamåendet lugnade sig något efter en ingefäratablett och lite mat.
Men är det vanligt att alla symtom bara försvinner sådär en dag? Har ni varit med om det? Detta är min första graviditet så man oroar ju sig för minsta lilla. :)
Precis så upplever jag det också! Är i v.7 men funderade precis på igår att det kommer och går så.
Jag har dock inte så mycket kunskap heller eftersom det är första graviditeten för mig med : ) men känns bra att någon mer upplever det likadant.
Jag har börjat må riktigt illa på morgonen och kvällen när jag ska sova. På morgonen blir det alltid bättre av mat och på kvällen upplever jag att det blir värre av mat.