Hanna1989 skrev 2014-08-06 08:17:02 följande:
Idag slog tröttheten till som ett slag i ansiktet, fyy.... Förkylning på g med. Men morgonen är värst, vaknar alltid en gång på nätterna nästan alltid samma tid 02.30 måste upp och kissa och sen svårt att somna om och grymt jobbigt att ta sig upp på morgonen. Gick in i v.7 idag enligt appen. Bm bekräftade något sånt med.
Funderar lite på det här med koffein. Står inte mer än 300 mg per dag men 300 är ganska mycket ändå... Försöker verkligen undvika men en kopp kaffe på morgonen är ett måste nu, till Frukostgröten : ) hur är era koffeinvanor och vad anser ni om det rekommenderade?
Jag är också ständigt trött.. Jag vaknar vid 04 varje natt/morgon och behöver gå på toa. Fast jag somnar om lika lätt oftast ;)
Påtal om koffein så var jag också jätte beroende av koffein.
Men jag har inte druckit en enda droppe med koffein sen dagen jag plussade, har även slutat med Cola. Jag slutade även röka dagen plusset kom så jag har varit extra känslig kan man väl säga ;) jag vågar inte riskera något, så kände att de va lika bra att lägga av helt och hållet med allt :) hehe