• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Bittersweet2012

Bim -3, testet visar inget streck. Molvärk till o från o brösten börjar kännas lite ömma. Så det är inga tydliga graviditetssymptom än... Ska försöka vänta till söndag o testa då (om mensen inte hinner komma innan dess...).

• Tedax
    Bittersweet2012 skrev 2014-07-30 18:55:12 följande:

Bim -3, testet visar inget streck. Molvärk till o från o brösten börjar kännas lite ömma. Så det är inga tydliga graviditetssymptom än... Ska försöka vänta till söndag o testa då (om mensen inte hinner komma innan dess...).

BIM -3 är fortfarande tidigt för ett graviditetstest. Håller tummarna för ett Plus på söndag!
  • Ultiva
    AleLB skrev 2014-07-30 07:16:48 följande:

Jo vi har ju också kört typ varje dag men tydligen ger de enligt läkare bättre effekt 2-3 dagar. Spermierna överlever väl typ 3 dafar så mam borde pricka in de ändå :)

Jag har också hört det. Men man vill ju liksom helgardera sig. Jag trodde förresten att man fick de där ÄL-flytningarna vid ÄL, men nehej, ÄL kommer ett par dagar senare. Samma med smärtan, kommer inte alls precis vid ÄL enligt ÄL-testet. Så jäkla lurigt. Det borde vara förbjudet att luras så.
  • Ultiva

Är det någon mer än jag som inte fattar hur folk kan råka bli gravida av misstag, och vid one night stands och sådär? Jag menar, om man nu bara kan bli gravid 2-3 dagar per månad, och oftast skiter det sig ändå, och om man väl lyckas bli gravid så slutar en tredjedel i missfall. Hur fan lyckas de? Och framförallt: Vad gör vi för fel?

• Missciss

Jag har en vän som blir gravid hur jäkla lätt som helst, han behöver inte ens komma i henne för att hon ska bli gravid, fattar inte hur det kan funka så?? Själv blir man ju inte gravid om man har sex dagen innan ÄL ens :(

Min ÄL smärta kommer samma dag som testerna visar högsta fertilitet.. så på mig stämmer det..

Idag är det 2 dagar kvar till BIM.

• WillhiamsMamma

Äntligen är mensen över. Nu ska vi kämpa på så mycket vi bara orkar denna månaden. Har dock en massa sommargäster i en vecka nu vilket känns sådär. Det är ju redan lite halvsvårt att få till det med olika jobbtider och två barn ;) men det ska gå. Varannan dag minst från och med imorgon.

Håller tummarna för alla som väntar på bil. Min bil blir 21/8.

• Missciss

Hur går det för alla? Bittersweet?
    Imorrn kommer min mens. Testade imorse med CB digital. Inte gravid. Tråkigt å jag blev ledsen men vi får försöka igen! Lycka till alla andra!

• Tedax

Uppdaterar lite...

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    2/8-3/8 Bittersweet2012
    5/8 Tessi1983
    7/8 AleLB
    8/8 rosali84
    9/8 Tedax
    10/8 AnnC
    WillhiamsMamma 21/8

Vi är många med BIM nästa vecka, nu vill vi ha Plus i tråden! Glad

• Tedax
    Missciss skrev 2014-07-31 20:19:35 följande:

Hur går det för alla? Bittersweet?
    Imorrn kommer min mens. Testade imorse med CB digital. Inte gravid. Tråkigt å jag blev ledsen men vi får försöka igen! Lycka till alla andra!

Usch, förstår känslan... Gråter 
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)