• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Tessi1983

Hamnade vid en dator så de öste sig =)

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    23-26/7 Tallbarr12
    2/8-3/8 Bittersweet2012
    5/8 Tessi1983
    9/8 Tedax

• Bittersweet2012

Hihi Tessi1983! Trodde att det va bara jag som va så otålig o testade igår (ÄL+9, bim -6). Men visst va det negativt.
    Känner mig illamående till o från o väldigt trött på kvällarna (men det kan oxå beror på det varma vädret). Det som gör mig lite suspekt är mitt humör de senaste dagarna - blir arg o förbannad för inget (brukar inte bli överkänslig förrän dagen innan mensen eller under själva mensen, så PMS är det nog inte... ).

• Saragbg

Hej allihop! Va bara tvungen att gå in å kika lite å önska er alla lycka till till ett + :) har också en 2012 och blev nästa lite sugen på en liten bebis när jag såg er tråd ;) jag har dock en född 06 och 13 så är liksom klar och full rulle här hemma med en 12 och 13 :P men lycka till alla, snart myser ni med bebis <3

• Missciss

Tack Sarahgbg!
    Jag är oxå extra känslig å blir arg lätt, men för min del är det nog pms, blir så ibland. Men trots negativa test så hoppas jag lite fortfarande!

• Bittersweet2012

Missciss, det är ju fortfarande tidigt för oss!
    När jag blev gravid med E så testade jag på bim-dagen o då va strecken bara ljusrosa. Man rekommenderar ju att testa tidigast på bim dagen, men helst några dagar efter bim

• Missciss

Jo det är sant! Men jag tänker att det borde synas ett pyttepyttesvagt streck ändå, inte vara supernegativt. Om ägget tar 1 dag att befruktas, å sen 7 dagar att vandra ner å fästa sig så borde kroppen börja producera hcg på bim+8. Tänker jag iaf ;)
    Men alla är ju olika oxå. Jag vill minnas att jag såg ett svagt plus tidigt i min förra graviditet faltiskt, minns inte hur tidigt men sen när jag testade på bim så var det ett starkt streck.
    Guu så jag ältar detta..dagarna går ju jättelångsamt! Tur detta forum finns för sambon blir trött på mig ;)

• rosali84

Nån kan få lägga till mig på BIM-listan oxå. ÄL är över för denna gången. Vi har absolut gjort vad vi kunnat iaf, bara att vänta igen då. BIM 8/8.

• Ultiva

Hur många är vi här som kämpar på? Idag fick jag veta att en kompis ska ha syskon till sin -12a. Kul för henne, men....

• Ultiva

Verkar vara mer av ett lotteri, ibland visar det plus, ibland inte. Oavsett om man är gravid eller inte...

Missciss skrev 2014-07-27 19:49:05 följande:

Jag läste förresten att ägglossningstest oxå visar positivt om man är gravid, någon som testat å vet att det stämmer?

• rosali84

Ultiva>>> Förstår känslan. Fick veta för. Ett par veckor sen att en kollega ska få syskon till sin -12:a (som är 3 v äldre än våran). Själva har vi kämpat 1 år nu utan framgång :(

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)