• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Solkatten

Hej.
    Jag har en dotter förr i Februari 2012 och plussade precis =) Hoppar gärna in här.

• Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2014-07-22 15:35:17 följande:

11 dagar till BIM.....känns som en EVIGHET!!!!!

Åååååh, kan det inte bli lördag snart!!!!
  • Tedax

Roligt att vi blir fler i tråden. Välkomna alla nya! @-}--

Och grattis till plus Solkatten! Hoppas det smittar...

• Xarxia

Vad roligt att vi börjar bli många som följs åt=) Roligt med plus också! Grattis Solkatten! Hoppas det trillar in fler plus snart!!
    Tycker veckorna bara flyger förbi annars, men denna veckan känns hur lång som helst bara för att jag vet att jag borde ha äl i helgen. Bestämde oss när jag slutade på mina p-piller att vi bara skulle ta det som det kommer och händer det så händer det. Men det går ju inte...!! Helt omöjligt att inte hålla koll på äl och bim osv när en så gärna vill ha ett plus!!

• Ultiva

Hej! Kan jag också vara med? Jag har en dotter född i juni -12 och nu längtar vi efter syskon. Har gjort två försök, men det sket sig. Så nu har man gjort det i onödan.. Haha :) Nu vid andra försöket så var mensen annorlunda. Mörkare och klumpar och sjukt ont. Och jag var så ledsen...! Kanske var ett litet missfall. Men nu hoppas vi på tredje försöker. ÄL om en vecka! Visst går tiden bara för långsamt?

• Bittersweet2012

Välkommen Ultiva!

Visst går tiden långsamt när man försöker?! Känns helt plötsligt att man har 36 timmar i dygnet istället för 24!

Jag har just fått ett riktigt dåligt samvete... Vi är på semester nu i Grekland o under en vecka har jag druckit öl, vin o drinkar... O guuud vilka goda drinkar de gör på vårt hotell! Det blev inga mängder...men typ ett glas vin eller öl till middan o sen en drink när vi tittade på show. Jag vet att det är dumt av mig att inte sluta helt men det är inte förrän ikväll som det slog mig att jag kan va gravid... Shit va jag har dåligt samvete nu!!

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)