• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • AnnC

Spännande tallbarr! Håller tummarna!

Här väntas äl men ännu visar stickan inget!

• in the making

Ojsan spännande tider! Lycka till ni som väntar på bim..

här dök mensen upp en vecka tidigt, vilket borde betyda att vi hinner ett försök nu på semestern! Wiie

• Tedax

Jag börjar på en BIM-lista, det kan behövas nu när vi börjar bli några stycken. Fyll gärna på! Glad

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    2/8-3/8 Bittersweet2012
    9/8 Tedax

• Tedax

Konstigt det blev, jag gör ett nytt försök. Glad

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    2/8-3/8 Bittersweet2012
    9/8 Tedax

• Tallbarr12

Äl+13 här idag (brukar ha 11-14 dagar emellan) och fortfarande ingen mens, men däremot svullen mage, molvärk och blir kissnödig hela tiden verkligen... Är hos svärföräldrarna över helgen och lämnade medvetet testet hemma, så blir test tidigast på måndag, om inte mensen dyker upp innan. Låååånga dagar just nu!

• Bittersweet2012
    Tallbarr12 skrev 2014-07-25 21:58:45 följande:

Äl+13 här idag (brukar ha 11-14 dagar emellan) och fortfarande ingen mens, men däremot svullen mage, molvärk och blir kissnödig hela tiden verkligen... Är hos svärföräldrarna över helgen och lämnade medvetet testet hemma, så blir test tidigast på måndag, om inte mensen dyker upp innan. Låååånga dagar just nu!

Det va ju smart att lämna testet hemma Då håller jag tummarna för ett + på måndag :-d

Här går jag ÄL+9 (bim -7) o det kliar verkligen i fingrarna att börja testa får se hur längre mitt tålamod räcker
  • Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2014-07-26 08:39:23 följande:
    Det va ju smart att lämna testet hemma smile5.gif Då håller jag tummarna för ett + på måndag :-d

Här går jag ÄL+9 (bim -7) o det kliar verkligen i fingrarna att börja testa smile5.gif får se hur längre mitt tålamod räcker smile2.gif
    Haha, just nu känns det inte så smart!
  • Xarxia

Åh, vad jag håller mina tummar att det kommer ett plus för någon nu!! Jag har ju inte haft exakt koll på när jag har äl i förhållande till min cykel, men enligt standardkalendrarna ska jag ha äl på tisdag. Men har haft känslan av att jag har mindre än 14 dagar mellan mens och äl. Så i morse kollade jag med äl-sticka. Och minsann, där dök det upp ett streck. Och här har det mysts de sista dagarna så nu blir det en lång väntan på att mensen förhoppningsvis inte kommerð???

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)