• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Bittersweet2012
    Tallbarr12 skrev 2014-07-27 08:59:06 följande:

Här dök mensen upp nu, så får spara testet till en annan månad...

Sååå tråkigt! Kram
  • Missciss

Va synd Tallbarr!

Här är jag på ÄL+9 och BIM-5 och känner ingenting alls å har gjort fyra tester redan som visat så blankt det bara går! Vill så gärna testa igen, som om det skulle göra mig gravid liksom :(

• Missciss

Jag läste förresten att ägglossningstest oxå visar positivt om man är gravid, någon som testat å vet att det stämmer?

• KnytetsMamma
    Missciss skrev 2014-07-27 19:49:05 följande:
    Jag läste förresten att ägglossningstest oxå visar positivt om man är gravid, någon som testat å vet att det stämmer?
    Egentligen borde det ju inte kunna bli så eftersom de mäter olika hormon men jag vet faktiskt inte om det stämmer.
  • Missciss

Nä, låter ju konstigt iförsig, men läste att Hcg och LH är så lika hormon så ÄL-tester inte känner skillnad

• KnytetsMamma
    Missciss skrev 2014-07-27 20:01:09 följande:
    Nä, låter ju konstigt iförsig, men läste att Hcg och LH är så lika hormon så ÄL-tester inte känner skillnad
    Vet faktiskt inte, kanske stämmer. Men samtidigt vore det ju ändå konstigt om de skulle reagera på varandras hormon....
  • Tessi1983
    Tallbarr12 skrev 2014-07-27 08:59:06 följande:

Här dök mensen upp nu, så får spara testet till en annan månad...

Å vad trist tallbarr!
  • Tessi1983
    Ultiva skrev 2014-07-26 20:11:28 följande:

Hade ni lätt eller svårt att få första barnet? Och hur tänker ni nu kring andra?

Förr oss gick de på fösta försöket efter piller mensen.
  • Tessi1983

Nån kan gärna få lägga till mig på bim listan 5/8 om min kalender stämmer. Litar dock inte på den har haft så himla oregelbunden mens och en cykel på 20dagar igenomsnitt.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)