• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Tallbarr12
    Tedax skrev 2014-07-23 16:27:48 följande:
    Spännande! Ska du testa innan BIM eller är du den tålamoda sorten? smile5.gif
    Haha, är inte direkt tålmodig, men vill verkligen inte få falska negativa test pga att jag testar för tidigt, så jag tänkte vänta till på söndag...
  • Bittersweet2012

Tack tjejer! Det känna bättre nu
    Nu med eftertanke så är det kanske lika bra att passa på o ta ett glas vin till maten medan man kan för sen är det minst ett år uppehåll

Tallbarr12 håller verkligen tummarna!

• Tallbarr12

Jag klarade inte av att vara tålmodig! men testet jag tog imorse var så negativt det kan bli. Jaja, det här var lite tjuvstart ändå.

• Xarxia

Åh, vad jag känner igen det där Tallbarr12. Noll tålamod. Hoppas på att det bara var för tidigt!!

• Sous

Jag har en son född oktober 2012. Vi har nu börjat planera syskon, men tänkte inte börja försöka än på ett par månader. Vill gärna att sonen ska hinna bli tre, eller nästan åtminstone, innan det föds syskon. Sonen blev till på första försöket, så vi hoppas såklart att det ska gå fort den här gången också... Hänger gärna på här litegrann om det går bra!

• Tessi1983

Hej!
    Jag vill också vara med Glad
    Fanns också med i 2012 tråden (fast lite i de tysta) och fick en liten kille i september 2012 och nu har vi bestämt oss för ett syskon. Förra gången fick jag pillermensen och blev gravid direkt efter.

Har denna gång ätit minipiller och slutade i måndags (mitt i mensen), så vi får se hur kroppen reagerar denna gång. Nån som har erfarenhet av minipiller (Exlutena)?

Grattis till er som redan fått + Hjärta

• rosali84

Hej!
    Vill oxå gärna hänga på här! Har en dotter född sept 2012. Hon tog 8 försök på sig att bli till. Nu försöker vi ge henne ett syskon. Är redan inne på 13:e försöket nu, så ett år har vi försökt utan framgång. Börjar tappa hoppet :(

• Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2014-07-24 14:18:15 följande:

Tallbarr12 det är ju 3 dagar till BIM, så det är säkert för tidigt! smile1.gif
    Har du några symptom???

Haha, det är bra att ni håller hoppet uppe åt mig!

Få se nu, megasvullen mage, molvärk och kissar ofta, men kan ju förklaras med mens på ingång och varmt väder... Får vänta och se helt enkelt, brukar ha mellan 11-14 dagar mellan äl och bim och är på dag 12 idag.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)