• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • SessanM

Hej hej. Jag och min man försöker också få ett syskon till vår dotter född juli 2012. Sist tog det 5 månader av försök och nu har vi precis börjat försöka igen. Är så ivrig i väntan på ett plus att jag knappt står ut :p Har dock oregelbunden mens och dessutom lååånga cykler så håller tummarna att vi lyckas en gång till!

• Missciss

Vi är så många här inne nu, kan inte hålla isär alla.. Kan inte alla presentera sig på nytt? Eller så kan bittersweet lägga in alla på en lista i trådstarten kanske?

• KnytetsMamma
    Missciss skrev 2014-08-04 21:07:20 följande:
    Vi är så många här inne nu, kan inte hålla isär alla.. Kan inte alla presentera sig på nytt? Eller så kan bittersweet lägga in alla på en lista i trådstarten kanske?
    Jag kan påbörja en lista:

{#emotions_dlg.flower}I väntan på syskon {#emotions_dlg.flower}

Knytetsmamma, dotter född juni-2012, precis haft ma så väntar på att få starta med pergotime igen för nytt försök
  • Jamtlandstaus

Så fort jag sitter vid en dator så kan jag fylla på

Men snälla lägg inget i trådstarten det blir bara en låååång trådstart man ska scrolla förbi vid varje sidbyte o ska man skriva in ny på listan efter vägen blir den bara längre å längre!

• Tallbarr12

Lista är jättebra, men helst inte i trådstarten som sagt! Lägger till mig nästa jag jag sitter vid datorn.

• Ultiva
    KnytetsMamma skrev 2014-08-04 21:10:27 följande:
    Jag kan påbörja en lista:

Knytetsmamma, dotter född juni-2012, precis haft ma så väntar på att få starta med pergotime igen för nytt försök
    Jag fyller på:

Ultiva, dotter född juni -12. Började bebisverkstaden i juni.
  • Jamtlandstaus

Vad vill vi veta då?

Jamtlandstaus, sladdis född juli -12 och vill nu ha syskon, MA i mars

• Tessi1983

Jamtlandstaus, sladdis född juli -12 och vill nu ha syskon, MA i mars

Tessi1983, son född sep -12. Började bebisverkstaden i juli.
  • Tessi1983

Hej alla nya!

Hur går det för alla? jag har BIM idag men har haft så oregelbunden mens, så tant röd kan lika gärna komma till helgen.

Men de känns lite annorlunda ömma bröst mm, men de kan lika gärna vara början på dunder mens. Har ju inte haft nån utan piller ännu så kroppen kan ju reagera lite konstigt =)

• AleLB
    AnnC skrev 2014-08-04 13:35:02 följande:

När ska du testa alelb? Jag har också massa molvärk nu. Kissnödig på natten med vilket jag brukar vara när jag är gravid och inte annars

Testade inorses men de va såklart negativt. Så nu väntar jag till Tors/fre :)
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)