• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • AnnC

Lustigt att det verkar vara likadant för mig, har bara kommit lite brunt idag faktiskt och trodde det var mensen som började men nu blir jag osäker. Får se om den kommer igång mer imorgon. Tror ändå inte jag är gravid iofs, testade negativt imorse innan det började.

• Tessi1983
    AnnC skrev 2014-08-08 23:33:03 följande:

Lustigt att det verkar vara likadant för mig, har bara kommit lite brunt idag faktiskt och trodde det var mensen som började men nu blir jag osäker. Får se om den kommer igång mer imorgon. Tror ändå inte jag är gravid iofs, testade negativt imorse innan det började.

Ja man blir ju lite förvirrad över detta, jag testar nog nästa vecka om den inte kommer igång.

Ser lite lustigt ut när jag skriver märker jag, lägger in lite roliga smileys lite då o då men ser ju att de bara blir massa ?????? Haha
  • Bittersweet2012

Tjejer min mens va jättekonstig denna gången. Först fick jag bruna flyttningar i nästan 5 dagar(!), sen blödde jag som vanligt i bara 2 dagar. Efteråt kom det bruna flyttningar igen i nästan 4 dagar. Men det märkligaste va att jag hade molvärk konstant i nästan 10 dagar! Så här har jag nog aldrig haft....

• Tessi1983
    Bittersweet2012 skrev 2014-08-09 09:31:21 följande:

Tjejer min mens va jättekonstig denna gången. Först fick jag bruna flyttningar i nästan 5 dagar(!), sen blödde jag som vanligt i bara 2 dagar. Efteråt kom det bruna flyttningar igen i nästan 4 dagar. Men det märkligaste va att jag hade molvärk konstant i nästan 10 dagar! Så här har jag nog aldrig haft....

Skönt att höra att fler har konstiga flytningar! Har aldrig haft så här innan, får se hur länge de håller på för mig.
  • WillhiamsMamma

Håller tummarna för er med flytningar att det är tecken på graviditet.

Jag är fruktansvärt skengravid om det visar sig att vi inte lyckades denna gången heller.

Fortf ihållande molvärk och allmänt trött. Har drömt väldigt mycket inatt och idag somnade jag sittande och hann även då drömma en massa. Med dottern -12 var det första tecknet på grav för mig att jag drömde väldigt mkt. Håller på att hoppas ihjäl mig, och inte kan man testa ännu heller. Ååå hoppas alla tecken är av rätt anledning denna gång!

• AnnC

Hur går det tessi?
    Mensen kom igång ordentligt imorse här så så var det med det

• Tessi1983
    AnnC skrev 2014-08-09 20:30:07 följande:

Hur går det tessi?
    Mensen kom igång ordentligt imorse här så så var det med det smile5.gif

Typiskt AnnC!

Ingen mer flytning eller mens här... Super skumt men vågar inte testa ännu väntar ett tag till bim+4 idag ( om de ej var mensen) och cykel dag 25.

Googlade runt idag o en del nid blödningar är så här,,,, men jag ropar verkligen ej hej ännu
  • Tallbarr12

I onsdags hade jag äl-flytningar och i torsdags molvärk en stund i magen, vilket brukar betyda ägglossning för mig. Men igår hade jag lite trådiga flytningar igen och idag molar magen, så nu är jag allmänt förvirrad över om det var äl i torsdags eller idag... Bara att se det positivt, mer sex!

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)