Inlägg från: Tessi1983 |Visa alla inlägg
  • Tessi1983

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej!
    Jag vill också vara med Glad
    Fanns också med i 2012 tråden (fast lite i de tysta) och fick en liten kille i september 2012 och nu har vi bestämt oss för ett syskon. Förra gången fick jag pillermensen och blev gravid direkt efter.

Har denna gång ätit minipiller och slutade i måndags (mitt i mensen), så vi får se hur kroppen reagerar denna gång. Nån som har erfarenhet av minipiller (Exlutena)?

Grattis till er som redan fått + Hjärta

• Tessi1983
    Tallbarr12 skrev 2014-07-27 08:59:06 följande:

Här dök mensen upp nu, så får spara testet till en annan månad...

Å vad trist tallbarr!
  • Tessi1983
    Ultiva skrev 2014-07-26 20:11:28 följande:

Hade ni lätt eller svårt att få första barnet? Och hur tänker ni nu kring andra?

Förr oss gick de på fösta försöket efter piller mensen.
  • Tessi1983

Nån kan gärna få lägga till mig på bim listan 5/8 om min kalender stämmer. Litar dock inte på den har haft så himla oregelbunden mens och en cykel på 20dagar igenomsnitt.

• Tessi1983

Hamnade vid en dator så de öste sig =)

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    23-26/7 Tallbarr12
    2/8-3/8 Bittersweet2012
    5/8 Tessi1983
    9/8 Tedax

• Tessi1983
    {#emotions_dlg.flower}I väntan på syskon {#emotions_dlg.flower}

Knytetsmamma, dotter född juni-2012, precis haft ma så väntar på att få starta med pergotime igen för nytt försök

Ultiva, dotter född juni -12. Började bebisverkstaden i juni.

Jamtlandstaus, sladdis född juli -12 och vill nu ha syskon, MA i mars

Tessi1983, son född sep -12. Började bebisverkstaden i juli.
  • Tessi1983

Hej alla nya!

Hur går det för alla? jag har BIM idag men har haft så oregelbunden mens, så tant röd kan lika gärna komma till helgen.

Men de känns lite annorlunda ömma bröst mm, men de kan lika gärna vara början på dunder mens. Har ju inte haft nån utan piller ännu så kroppen kan ju reagera lite konstigt =)

• Tessi1983

Ligger o funderar på hur länge jag kommer hålla mig från att testa bim+1 (cirkeldag22). Ska försöka hålla mig veckan ut... Men är helt inställd på att tant röd kan dyka upp närsom ????

• Tessi1983
    rosali84 skrev 2014-08-07 17:30:49 följande:

Mens idag :( Blev inget av det 13:e försöker heller.

Vad tråkigt!

Blev mig inte nått för mig heller, bruna flytningar idag, så de e på g. Dock bara första försöket och det känns bra att få en mens efter ha slutat med pillerna.
  • Tessi1983

Alltså tjejer... Min mens kommer inte igång,,, det är bara lite bruna flytningar??? Kan de vara mens tro? Super konstigt brukar ha ganska riklig mens annars,,, fattar noll!

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)