• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • KnytetsMamma

Usch för matförgiftning, hoppas du mår bättre snart. Om gynekologen har rätt har jag nog också äl till helgen, då kan vi följas åt. Spännande!!! Hur mycket myser ni runt äl? Min man fixar inte så ofta men vi ska försöka få till det varannan dag nu fram till helgen är över och sen hålla tummarna.

Bittersweet2012 skrev 2014-08-12 21:46:27 följande:
    Xarxia - håller tummarna!!!!! Själv åkte jag på matförgiftning... Har aldrig spytt så mycket i mitt liv nog! Tråkigt bara att det inte betyder nåt annat än matförgiftning... Men men! ÄL till helgen, så vi får försöka pricka det då.

• Bittersweet2012

Min man är bortrest fram till torsdagkväll, så om jag har tur kan vi mysa lite när han kommer, annars får det bli fre-söndag. Jag vet att det är bättre med varannan dag, men får en känsla att ÄL kommer tidigare denna gång... Så vi får väl hoppas att vi inte missar den....

• Missciss

Hua matförgiftning :( :(
    Jag har ägglossning typ på torsdag, men mannen e bortrest :( Jag hoppas ÄL kan dröja till lördag för han kommer hem i helgen! Hoppashoppashoppas

• SessanM

Här har det spänt i brösten både igår och idag, vilket det i normala fall inte gör så nu höjdes hoppet en aning!!

• Xarxia

Blev så konfunderad igår när mensen inte dök upp. Den brukar va väldigt punktlig. Samtidigt som jag inte känner av några grav-tecken alls. Åkte iaf och köpte ett sånt där clear blue test med veckoindikator. Och minsann, där står det gravid 1-2!! Känner mig fortfarande väldigt avvaktande då jag inte på något vis känner av att jag skulle va gravid, men det kommer väl sjunka in. Jag hoppas det smittar av sig så det trillar in fler pluss här nu!!

• SessanM
    Xarxia skrev 2014-08-13 10:13:22 följande:

Blev så konfunderad igår när mensen inte dök upp. Den brukar va väldigt punktlig. Samtidigt som jag inte känner av några grav-tecken alls. Åkte iaf och köpte ett sånt där clear blue test med veckoindikator. Och minsann, där står det gravid 1-2!! Känner mig fortfarande väldigt avvaktande då jag inte på något vis känner av att jag skulle va gravid, men det kommer väl sjunka in. Jag hoppas det smittar av sig så det trillar in fler pluss här nu!!

Grattis! Vad roligt!!
  • Jamtlandstaus

Men GRATTIS vad kul!! Ibland är inga symtom det starkaste tecknet!
  • Tallbarr12

Men grattis, så roligt!! 
  • 1StoltMamma

hej har en liten här hemma som är född april-12 och nu har vi börjat med syskon :D har bim i helgen (söndag) men tror faktiskt inte att de tagit sig denna gången (vi är på försök 1)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)