• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • WillhiamsMamma

Men dumma tant röd, håll dig borta från vår tråd. ;)

Jag har fortf molande värk i magen. Inte lika starkt som igår dock. Idag är min temp under 37 så nu är äl passerad och det är bara den långa väntan kvar.. Hoppas dagarna kan gå fort nu för alla oss som väntar på Bim :)

• mom2012

Ultiva : vi "ljög" och skarvade om hur länge vi försökt seriöst med barn. Tur va det för mannens spermier va få och jag hade tumör i livmodern som hindrade implantering av ägget. Ni kommer i första hand få utredning, så ni kommer inte slösa ivf försök eller så. Skarva till det och be om hjälp/utredning. Kan ju va allt från hormonellt till ngt fysiskt.

• Tessi1983

Alltså tjejer... Min mens kommer inte igång,,, det är bara lite bruna flytningar??? Kan de vara mens tro? Super konstigt brukar ha ganska riklig mens annars,,, fattar noll!

• mom2012

Tessi har du ägglossning då? Har du testat efter graviditeten så det kommit igång?

• in the making

Hoppas mensstrulet innebär graviditet tessi1983!

Här är det bråda äl-dagar och vi som var på spa i tisdags, inte bra för spermierna men men..

Hoppas plusen ramlar in i tråden snart!

• WillhiamsMamma

Jag menar såklart över 37!

WillhiamsMamma skrev 2014-08-08 22:47:28 följande:

Men dumma tant röd, håll dig borta från vår tråd. ;)

Jag har fortf molande värk i magen. Inte lika starkt som igår dock. Idag är min temp under 37 så nu är äl passerad och det är bara den långa väntan kvar.. Hoppas dagarna kan gå fort nu för alla oss som väntar på Bim :)

• Tessi1983
    mom2012 skrev 2014-08-08 22:58:18 följande:

Tessi har du ägglossning då? Har du testat efter graviditeten så det kommit igång?

Inte en susning, har aldrig kört med äl test och tänker inte göra heller ( om de nu inte drar ut på tiden, blir bara ett stress moment för mig)

Fick bruna flytningar på bim+2 trodde mensen var på g men ännu bara detta bruna klet ????. Vet ju inte riktigt hur kroppen fungerar sen jag slutade med pillerna.

Men kan dessa flytningar betyda att man är gravid menar ni?
  • WillhiamsMamma

Utan och skrämmas så gjorde min "mens" precis så där i juni och det visade sig tyvärr vara tidigt mf. Om du inte får en riklig blödning inom en vecka så gör ett grav test om du inte redan gjort det? Vissa kan ju få bruna flytningar just vid mens trots graviditet. :)

Tessi1983 skrev 2014-08-08 22:53:29 följande:

Alltså tjejer... Min mens kommer inte igång,,, det är bara lite bruna flytningar??? Kan de vara mens tro? Super konstigt brukar ha ganska riklig mens annars,,, fattar noll!

• Ise
    Tessi1983 skrev 2014-08-08 22:53:29 följande:

Så gjorde min mens för två månader sen. Den var sen, kom bara som bruna flytningar i knappt två dagar sen var det över. Var inte gravid och vet inte varför :S månaden efter var den som vanligt igen.

Men, som flera skriver. Man kan ha som blödningar/flytningar vid tid för mens trots att man är gravid ( det hade även jag vid min första grav) håller tummarna för dig! :)
  • Tessi1983

Tror och räknar inte med att jag är gravid ännu, skulle vilja ha en riktig mens innan.

Drack tom ett glas champagne ikväll ????

Sist blev jag gravid direkt efter " piller mensen", men tror inte de går lika denna gång.... Tant röd kommer nog säkert denna helg hon brukar dyka upp lite oregelbundet ????

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)