• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • cher82

Någon får gärna lägga till mig!

Son född augusti 12!
    Försökt sen maj 2013!

• Tessi1983
    rosali84 skrev 2014-08-07 17:30:49 följande:

Mens idag :( Blev inget av det 13:e försöker heller.

Vad tråkigt!

Blev mig inte nått för mig heller, bruna flytningar idag, så de e på g. Dock bara första försöket och det känns bra att få en mens efter ha slutat med pillerna.
  • Missciss

Snart borde någon plussa tycker jag!
    Sambon å jag diskuterade en grej, han svettas otroligt mycket å denna sommar har det ju vart värre än nånsin, kanske hans spermier är sämre just nu? Det är ju känt att cyklister har svårare att få barn så kanske sambons pung varit för varm i sommar å det är därför det inte blir något? Vad tror ni om det?

• Jamtlandstaus
    Missciss skrev 2014-08-08 12:01:13 följande:

Snart borde någon plussa tycker jag!
    Sambon å jag diskuterade en grej, han svettas otroligt mycket å denna sommar har det ju vart värre än nånsin, kanske hans spermier är sämre just nu? Det är ju känt att cyklister har svårare att få barn så kanske sambons pung varit för varm i sommar å det är därför det inte blir något? Vad tror ni om det?

Oj, det kändes väldigt långsökt! Tror inte det påverkar, annars skulle inte så många plussa som det ändå gör på sommaren samt i varmare länder.
  • AnnC

Min mens kom idag, jag var såååå skengravid.. Ska aldrig mer lita på symptom före positivt test!
    Det bra är att min menscykel verkar ha rättat till sig efter förlossning och amning/pumpning! En cykel på 27 dagar känns helt ok.

• Missciss

Jag har oxå vart skengravid de senaste månaderna. Knäppt hur kroppen kan luras bara för att man vill :(

• mom2012

Hoppar gärna in här om jag får. Fick barn 2012 och längtar efter syskon. Har gjort ett antal IVF och min testdag är 18/8. Känns som en evighet dit... letar redan nu tecken på graviditet. Enligt tidplanen ska ägget implantera idag och jag vaknade av ett HUGG i magen och sen va det bra med det. Hoppas innerligt att det inte va mensen....

• Jamtlandstaus
    AnnC skrev 2014-08-08 14:41:14 följande:

Min mens kom idag, jag var såååå skengravid.. Ska aldrig mer lita på symptom före positivt test!
    Det bra är att min menscykel verkar ha rättat till sig efter förlossning och amning/pumpning! En cykel på 27 dagar känns helt ok.

Beklagar! Tur att du kan se det positiva i det hela!
  • Ultiva
    Bittersweet2012 skrev 2014-08-07 07:29:04 följande:

3 st på mitt jobb ska ha barn i nov-dec o två av mina kompisar ska ha barn i jan-feb! Känns som att alla är gravida förutom mig!
    Jag vet att det kan ta upp till ett år att bli gravid, men det är såååå FRUSTRERANDE!!!!

Tessi1983 - håller tummarna tjejen! Vi behöver verkligen ett "+" i den här tråden!

Det är otroligt frustrerande! Ett år... Innan man ens får söka hjälp, ja. Och sedan då?
    Varje vecka känns som ett år! 
    Jag är fullständigt upp och ner i humöret pga frustrationen. Fräser åt minsta lilla. Det är påfrestande för relationen, det här...
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)