• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • WillhiamsMamma
    {#emotions_dlg.flower} I väntan på syskon {#emotions_dlg.flower}

- Knytetsmamma, dotter född juni-2012, precis haft ma så väntar på att få starta med pergotime igen för nytt försök

- Ultiva, dotter född juni -12. Började bebisverkstaden i juni.

- Jamtlandstaus, sladdis (dotter) född juli -12 och vill nu ha syskon, MA i mars

- Tessi1983, son född sep -12. Började bebisverkstaden i juli.

- Bittersweet2012: dotter född april-2012. Började bebisverkstad i juni

- Xarxia: dotter född dec-12. Började bebisverkstad i juli

- lse: son född i april 12. Började försöka i maj. 
    4:e försöket nu i aug.

- SessanM: Dotter född juli -12. Första försöket nu i augusti. 27 år.

- Tjockisbullen2012: Dotter född juni 2012. Försökt sedan nov 2012. 26 år.

-AnnC: Mamma till en dotter på jorden och en i himlen, födda april 2012 och april 2014. Började försöka igen strax efter vår älskade ängel dog i maj 2014.

-rosali84: Dotter född sept-12. Började försöka med syskon i aug-13 (1 års försök utan resultat.

-Tallbarr12: Son född november 2012. Första försöket i juni 2014. 29 år.

-Tedax: Son född november 2012. Började med syskonförsöken i mars 2014.

- Willhiamsmamma. Son nov 2005. Dotter dec 2012. Började med syskonförsök mars 2014.  27 år.
  • Tallbarr12
    WillhiamsMamma skrev 2014-08-07 11:47:20 följande:

Hej allihop. Så många vi blivit :) Måste fråga om någon av er andra känt såhär och sedan plussat.

Om jag räknat rätt så hade jag äl igår. Vi hade mys i förrgår och igår.
    Idag enda sedan jag vaknade har jag haft en väldigt intensiv molande värk i tjejmagen. Det känns som precis i början av mensen och det har ännu inte gett med sig en enda gång sedan 7 imorse. Det har känts så pass att jag fått lägga mig ner.

Om vi nu haft sådan tur och verkligen prickat rätt denna gången. Är det verkligen fysiskt möjligt att man kan känna något redan då?. Hade ju nyss Äl.
    Känns overkligt att man skulle kunna känna ngt redan samtidigt som det känns ju sanslöst att jag skulle inbillar mig såhär. Man börjar ju bli lite smått frustrerad men inte så man börjar inbilla sig får jag hoppas ;) 

Någon annan? :)

Kan det vara så att det är ägglossningen du känner av idag? 
  • WillhiamsMamma
    Tallbarr12 skrev 2014-08-07 11:51:20 följande:
    Kan det vara så att det är ägglossningen du känner av idag? 
    Ja så kan det ju också vara. Men jag brukar känna igen den. Och jag kände av den igår. Idag gör det riktigt ont. Vi får mysa idag med för säkerhets skull ;) 
  • Jamtlandstaus
    WillhiamsMamma skrev 2014-08-07 11:53:33 följande:
    Ja så kan det ju också vara. Men jag brukar känna igen den. Och jag kände av den igår. Idag gör det riktigt ont. Vi får mysa idag med för säkerhets skull ;) 
    Jag skulle oxå tro att det är din ÄL som du känner av, kanske även kombinationen med att ha haft sex två dagar på raken
  • Tallbarr12

Lägger till mig i bim-listan igen. Fick gå många sidor bakåt för att hitta den så är inte tvärsäker på att det är den nyaste eller att den är helt uppdaterad. Hur går det för er som har bim i dagarna? 

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    5/8 Tessi1983
    7/8 AleLB
    8/8 rosali84
    9/8 Tedax
    10/8 AnnC 
    21/8 WillhiamsMamma
    21/8 Tallbarr12

• WillhiamsMamma

Ja något är det, frågan är bara vad. Tror inte det är pga av sexet två dagar i rad för så har vi det ofta, men man vet ju aldrig. Hoppas det är äl som spökar och hoppas det vill sig denna gången :)

Håller tummarna för många augusti plus här i tråden :)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)