• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • WillhiamsMamma

Hej allihop! Den molande värken har hållet i sig sedan äl och gör fortfarande men nu har jag även börjat få riktigt ont i ryggen och det krampar emellanåt så nu kommer nog mensen med dunder och brak vilken dag som. Nya tag. Håller tummarna för er som väntar på bim.

• Ise
    WillhiamsMamma skrev 2014-08-18 08:27:40 följande:

Hej allihop! Den molande värken har hållet i sig sedan äl och gör fortfarande men nu har jag även börjat få riktigt ont i ryggen och det krampar emellanåt så nu kommer nog mensen med dunder och brak vilken dag som. Nya tag. Håller tummarna för er som väntar på bim. smile1.gif

Men det kan ju vara symptom med! :) håller tummarna för dig!

Själv har jag fått molvärk/stick i högra sidan idag. Äl+3. Hoppas det betyder något bra!
  • in the making

Hur går det för er i väntan på bim??

Här kom mensen och jag får nog räkna om min cykel till 28/29 dagar istället för 32 som förut, äl-test vore kanske lättast för att få koll på kroppen ändå.. Aja påt igen bara

• Tallbarr12
    in the making skrev 2014-08-19 20:49:35 följande:

Hur går det för er i väntan på bim??

Här kom mensen och jag får nog räkna om min cykel till 28/29 dagar istället för 32 som förut, äl-test vore kanske lättast för att få koll på kroppen ändå.. Aja påt igen bara smile1.gif

Ah, trist att mensen kom inthemaking!

Jag går och rullar tummarna inför bim jag, antigen onsdag eller lördag... Men är smått illamående och har blivit rejält känslig för lukter, trög i magen mm, så jag hoppas rätt rejält! Men ska inte testa förrän till helgen tänkte jag...
  • Bittersweet2012

Tallbarr12 - håller tummarna!

Själv har jag 10 dgr till bim...känns som en evighet!. Nästan hoppas på att få för mycket på jobbet, så jag inte ens hinner tänka på bim o undra om jag är gravid eller ej

• Ise
    Bittersweet2012 skrev 2014-08-20 07:40:03 följande:

Tallbarr12 - håller tummarna!

Själv har jag 10 dgr till bim...känns som en evighet!. Nästan hoppas på att få för mycket på jobbet, så jag inte ens hinner tänka på bim o undra om jag är gravid eller ej smile5.gif

Åh känner samma sak! Har också typ 10 dagar kvar (om inte mer) och det känns som en evighet! Känner mig irriterad på allt och alla och är trött så trött.

Haha gjorde ett test igår bara på skoj, äl+4 :P fullständigt onödigt men jag har många hemma så varför inte :) negativt såklart. Kommer testa under nästa vecka igen, då börjar nedräkningen :)

Vi har kräftskiva nu på lördag. Hade ni druckit på den? BIM är alltså slutet på nästa vecka..
  • SessanM

Här är mensen snart slut så då blir det skarpt läge igen ;) Ska prova med ägglossningstester denna gång tänkte jag.

Jag skulle druckit, men å andra sidan är jag ingen stordrickare.

Håller tummarna för er som väntar på bim :)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)