• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • littlejoanie

Hej, hoppar in här med då vi försöker få syskon till vår tjej född juni 2012..fick precis tidigt missfall v 5 i söndags så nu börjar vi om ifrån ruta 1.. Gäller att ha tålamod :)

• KnytetsMamma

Välkommen!! Har också en dotter född i juni 2012, fick tyvärr ma i början av juli i vecka 9 (fostret dött sedan vecka 7), men blödningen satte inte igång förrän i slutet av juli. Slutade blöda i början av augusti och ska imorgon ta min första tablett pergotime för att få ägglossning. Lycka till!!!

littlejoanie skrev 2014-08-26 20:37:51 följande:
    Hej, hoppar in här med då vi försöker få syskon till vår tjej född juni 2012..fick precis tidigt missfall v 5 i söndags så nu börjar vi om ifrån ruta 1.. Gäller att ha tålamod :)

• AnnC

Nån av er som tempar? Jag blir inte klok på min kurva denna månaden. Äl test positivt hela söndagen och måndag morgon. Men min temp går inte upp riktigt. Men det har inte heller varit någon riktig dip som jag brukar ha på äl dagen. Och så har jag fruktansvärd värk nere i ryggslutet, nu mest på höger sida. Några teorier??

• littlejoanie

Vad tråkigt hoppas de går vägen vid kommande äl så våra små får sina syskon

KnytetsMamma skrev 2014-08-26 21:16:39 följande:

Välkommen!! Har också en dotter född i juni 2012, fick tyvärr ma i början av juli i vecka 9 (fostret dött sedan vecka 7), men blödningen satte inte igång förrän i slutet av juli. Slutade blöda i början av augusti och ska imorgon ta min första tablett pergotime för att få ägglossning. Lycka till!!!

• Ise

Syns tydligare i verkligheten! Men här är lite trixat :)

Kan tillägga att detta är 4:e försöket och den här månaden körde jag bidrottninggele! Funkade jättebra! Fick jättetydlig ägglossning en vecka tidigare än vanligt :)

• Missciss

Åh gratti till pluset! Jag blir avundsjuk!

Var köper man bidrottninggele?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)