• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Ise
    Missciss skrev 2014-08-29 11:25:05 följande:

Jag fick mens igår kväll och jag kör en "kur" med bidrottningele nu, trots att jag har regelbunden mens med korta cykler. Tur att posten levererar snabbt, fick hem dem dagen efter jag beställde! Hoppas på en favorit i repris här nu :) Har du berättat för mannen nudå Ise?

Haha ja gjorde det i onsdags :)

Jag funderade hela dagen på hur jag skulle säga det. Om jag skulle köpa något bebisplagg eller slå in testet lr liknande. Försökte även få vår son att säga att han skulle bli storebror (utan resultat dock :)

Det slutade med att det var han som frågade mig "varför är du så glad för? Har du kissat två streck på Stickan lr?" :P

Haha, ja sa jag :) och sen blev det kram och gråtkalas <3 :) så inget avancerat sätt :)
  • AnnC

Aldrig varit så glad över en temphöjning som äntligen kom idag
    Men med denna konstiga cykeln har jag låga förhoppningar. Förbereder mig på att börja med bidrottninggele jag också nästa cykel

• in the making

Ise Vad härligt med den ny-gravid-lyckan, när man inte kan sluta le!!

Skönt med höjning annc, lurigt med hoppig temp innan men vad betyder det egentligen? Höjningen kom ju så då borde ju äl ha skett oavsett?

Vi fick utslag på äl-testen idag så nu är det bara att ladda e

• AnnC

Vet inte, har dock sett andra med konstiga kurvor som haft positiva äl test vid flera tillfällen (de har fortsatt ta äl test eftersom tempen inte gick upp, själv har jag inte äl testat nåt mer) som blivit gravida så det finns hopp även om jag känner mig negativ då det inte tillhör mitt normala.
    Kör hårt nu!!

• Ultiva
    AnnC skrev 2014-08-31 13:48:31 följande:

Vet inte, har dock sett andra med konstiga kurvor som haft positiva äl test vid flera tillfällen (de har fortsatt ta äl test eftersom tempen inte gick upp, själv har jag inte äl testat nåt mer) som blivit gravida så det finns hopp även om jag känner mig negativ då det inte tillhör mitt normala.
    Kör hårt nu!!

Använd clearblue istället. De är tydliga och visar digitalt positivt de två dagar du hra som störst chans att bli gravid. Inga tveksamheter!
  • KnytetsMamma

Tog sista pergo-tabletten idag, nu börjar den spännande väntan, först på ifall det växt till någon större äggblåsa och sen på bim. Ska försöka vara realist och inte ta ut något i förskott men det är svårt eftersom vi blivit gravida på första försöket två ggr...

• Tessi1983

Här blev de full fest i helgen, testade neg. Men fortfarande ingen mens, har den inte kommit innan fredag får jag mig ringa barmorskemottagningen o fråga vad de e som händer...

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)