• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • KnytetsMamma

Vul idag på cd 11, två äggblåsor fanns, en på 11 mm och en på 13 mm så nu blir det mys i veckan och förmodligen ägglossning till helgen, spännande!!!!

• Tessi1983
    rosali84 skrev 2014-09-02 00:07:21 följande:

Här har mensen precis satt igång igen :( Blir försök nr 15 nu :(

Å vad trist! Kämpa på <3
  • in the making

Äsch vad trist tessi, fast så länge mensen inte kommer är det ju inte kört!!

rosali84 skrev 2014-09-02 00:07:21 följande:

Här har mensen precis satt igång igen :( Blir försök nr 15 nu :(

Vad tråkigt! Speciellt efter så många försök håller tummarna för er den här cykeln..

Spännande knytetsmamma, häftigt att kunna tjuvkika under resans gång liksom..
  • Tessi1983

Är det nån här som ätit minipillerna exlutena?

Om ja hur var de när ni slutade? Jag har haft mens hela tiden när jag ätit dem och slutade mitt i mensen i juli. Men sen har den varit puts veck förutom 3 dagar med bruna flytningar i augusti.

Jag kan ju dock ha fått en längre cycel men men ska testa mig på fredag igen om den inte dykt upp är de fortfarande neg får jag nig ringa nån....

• Liam0411

Hej hej!
    Jag heter Sofia och har tre barn med min man, den yngsta född i augusti 2012. Nu har vi försökt i ca 1 år att bli gravida igen. Har blivit gravid en gång under denna tid, men det slutade i missfall. Vi har behövt kämpa för att bli gravida de tidigare gångerna också, men vår förhoppning är att det ska ta sig på naturlig väg så småningom..
    Vore kul att prata med andra i liknande situation då det verkligen är en emotionell berg- och dalbana som verkligen tar på krafterna.

Liam 0411-0606 & Sienna 1104 & Zack 1208
  • Tessi1983

Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii

• Liam0411
    Tessi1983 skrev 2014-09-03 15:10:08 följande:

Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii

Stort grattis! :) 
    Liam 0411-0606 & Sienna 1104 & Zack 1208
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)